Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af huse på tvangsauktion!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

jeg tænkte på at investere i huse eller lejligheder..
Er det en god ide, at købe en ejendom på tvangsauktion? Jeg tænkte nemlig på at sætte huset i stand og sælger det videre igen..

Eller nogen, der har andre fede ideer til investereing??

Jeg stoler bare ikke på aktier.. :)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ammar-alfaisali:
Er det en god ide, at købe en ejendom på tvangsauktion? Jeg tænkte nemlig på at sætte huset i stand og sælger det videre igen..

Min umiddelbare mening er, at hvis du er nødt til at spørge her inde - så er det ikke en god ide.

I mit hoved er det kun en dygtig håndværker (eller evt. arkitekt), der vil kunne vurdere om en ejendom er værd at gå i gang med og samtidig få en fortjeneste ud af det. Så hvis du ikke selv er virkelig dygtig til at vurdere om et hus kan sættes i stand og hvad det vil koste, vil der blive alt for mange ubehagelige overraskelser og udgifter.

Selv ville jeg hellere købe ejendom til udlejning, men jeg håber, der komme nogle kloge hoveder på banen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar

Jamen jeg vil faktisk spørge nogle kloge hoveder i stedet for at springe ind i det.. 

Jeg har også tænkt på at leje det ud, så får man også noget af det månedligt..

takker ;)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et meget generelt spørgsmål, som man ikke kan svare konkret på. Det kan sagtens være en god ide at "flippe" en ejendom alt efter dine evner, forudsætninger, muligheder og held.

Jeg lejer 14 lejligheder ud, og det har jeg skrevet en masse om. Mest relevant er nok denne :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, tusind tak for din hjælp..

det hjælper meget at læse, hvad du har af erfaringer inden for denne branche.

Med venlig hilsen 

Ammar

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt ovenfor er det et meget generelt spørgsmål som kun kan besvares generelt. Gøres det rigtigt, kan der være gode penge i at købe ejendomme på tvangsauktion, men med den strategi er det (generelt) bedst at have en solid egenkapital, da du skal beregne at der kommer tab. Tab kan være fordi du mod forventning ikke får videresolgt en ejendom, eller at en lejer ikke betaler husleje til tiden, osv.

Paradoksalt nok, kan der være penge i at købe ejendomme i udkantsdanmark, som ellers kan være svære at sælge. Men netop derfor kan ejendommene i udkantsdanmark købes meget billigt på tvangsauktion, og herefter sættes til salg til en pris som stadig ligger lavt (så den har en chance for at blive solgt) og stadig med fortjeneste. Men igen, så kræver denne strategi at man har en solid pengetank i ryggen. 

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)