Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale et godt og hurtigt webhotel til WordPress site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter et godt, hurtigt og stabilt tysk webhotel til et WordPress site på et .de domæne.

Prisniveau: kr. 1000-2000 årligt.

Er der nogen her, der kan dele nogle gode erfaringer?

Mvh.

Dennis

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Azehosting har en hel del tyske servere og Deres webhoteller ligger i den billige ende

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 15. Feb 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Handelsfirmaet Randers Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger one.com

Til kun 530 kr. Om året.
Der kan man godt have .de domæner

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har en masse tung grafik eller funktioner, så kan du nemt køre en WP side på både one.com eller unoeuro.
De kan lidt det samme, men har alligevel hver sine små fordele. Prisen er under 1000 om året.

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps. Du kan få et godt og hurtigt webhotel hos unoeuro til den pris: https://www.unoeuro.com/products/

Lad mig høre om du mangler hjælp til opsætning etc. Jeg har erfaring med forskellige Linux server setups og forskellige hosting løsninger, så jeg kan også være uvildig sparringspartner

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hos Hosting4Real har servere i tyskland (Frankfurt området) - dette er inkl. DTAG trafik hvilket kan have sin fordel i "peak" i tyskland grundet belastning på DTAG transit generelt :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)