1) Pixeleret grafik (dine illustrationer), de stjæler rigtigt meget af den opmærksomhed, som bør tilfalde indholdet på siden (dine produkter) 2) En "rulletekst" er for langsom til dine kunder, skriv dit budskab ud, som var det almindelig tekst. 3) Arbejd med dine skrifttyper i venstre sides menu - de RÅBER MEGET HØJT AF MIG. 4) Vælg en anden brunlig farve med noget mere "diskret power" (selvmodsigende, I know, håber i forstår? :))
Det var lige mine 4 cents, sig til hvis du vil have mere :)
Jeg har luret lidt på din side,- og jeg kan godt se, at i forhold til dem du har udarbejdet,- er mit noget mere uroligt tøsefnidder;-)..smiler...Jeg har ændret på skriften i produkt..så det blev vist lidt bedre...?
rulleteksten har jeg kun på indtil shoppen åbner..
Selvom du kun har rulleteksten på indtil shoppen åbner, giver det dårlig karma. Skriv i stedet en fast tekst, der starter med at beskrive hvad i vil sælge og hvornår. Det skal være klart tydeligt, og kunne læses på 2 sec. Tilbyd evt. folk at de kan få en mail når i har åbningstilbud, ved at udfylde en formular.
Det hjalp på teksten i menuen, den virker mere rolig og overskuelig nu.
Jeg giver Eva ret mht. teksten - en besøgende skal kunne afkode din side lynhurtigt, og finde ud af hvad vedkommende kan finde hvor. Overskuelighed, blokke, logik - i den dur :)
Udskift dine illustrationer i siderne med en klar baggrundsfarve der ikke stjæler for meget opmærksomhed, så virker dit logo også stærkere og dine produkter vil stå mere frem.
Skriv bare igen, vi bliver ved til den er der :)
Jeg kan træffes på dan@danlund.dk hvis du ønsker kritik fra mig.
Det virker som om du stadig er langt fra at være færdig med siden.
Det ser ud som om du stadig eksperimenterer en del med farver og opsætning i det hele taget. Det gør det lidt svært at vide hvor man skal starte og om du kun ønsker feedback på design?
Du får lige et par kommentarer med alligevel.
Helt indlysende så mangler der jo noget tekst på vilkårene, Orientalske Tibud i menuen skal vel være tilbud og knappen med gå 2 sider tilbage forstår jeg ikke? Den lilla farve på søg og i menuen til venstre synes jeg ikke passer godt ind. Personligt ville jeg også vælge en skabelon hvor kurven ikke sidder nederst til venstre hvor den kan være svær at få øje på. Har du brug for B2B login, eller er den der bare fordi den er på menuen standard?