Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 25% mere organisk trafik på 3 mdr. eller halvdelen af pengene retur

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du læste rigtigt! 

Hos Kreer.dk er vi 100% sikre på vores produkt! Derfor får du halvdelen af dine penge retur, hvis du inden for 3 måneder ikke er steget mindst 25% i organisk trafik når du abonnerer på linkbilding hos os*.

Send din URL og kontaktinfo til hej@kreer.dk inden 7 dage og du modtager et gratis og uforpligtende tilbud.

Kender du ikke Kreer? 

Kreer blev søsat i maj sidste år af et lille, men kompetent og erfarent team. Vi er knivskarpe på SEO - faktisk er vi så skarpe at 100% af vores kunder er steget i Google og i organisk trafik.

Hvis du vil vide mere om hvordan vi udfører SEO, kan du kontakte mig på tn@kreer.dk eller ringe på +45 4242 7926.

Mange venlige hilsner

Thore Nissen

*Vi forbeholder os retten til at tilbagetrække dette tilbud hvis: 1) din konkurrent allerede er kunde hos os eller 2) hvis vi mod forventning vurderer, at vi ikke kan opfylde ovenstående målbeskrivelse for netop dig. Tilbuddet gælder kun nye kunder.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:30

Hvis I er 100% sikre på jeres produkt, hvorfor får jeg så kun 50% tilbage hvis det ikke virker? Er I kun 50% sikre på jeres produkt?

Tilmeldt 30. Aug 13
Skrevet kl. 18:17

gweb:

Hvis I er 100% sikre på jeres produkt, hvorfor får jeg så kun 50% tilbage hvis det ikke virker? Er I kun 50% sikre på jeres produkt?

Hej gweb,

Tusinde tak for interessen :-)

Som du måske ved, er der en del udgifter forbundet med at lave linkbuilding: Dyre værktøjer, professionel tekstforfatning og udarbejdelsen af links løber hurtigt op - også i mandetimer.

Selvom vi altid tager højde for uforudsete problemer, kan der ske ændringer i konkurrentsituationer o.lign. som mod forventning kunne bevirke, at man ikke opnår det angivne mål tidsligt. Selvom vi endnu ikke har været i den situation, forbeholder vi os alligevel retten til, at sikre os en del af vores udgifter - derfor har vi valgt at dække 50% i et sådanne tilfælde.

Så for at slå fast - Jo vi tror skam 100% på vores produkt, men når vi snakker om Google kan man i princippet aldrig vide sig sikker. Hvilket også er grunden til, at det ikke er normal linkbuilding-praksis at garantere så hurtig vækst. 

Vi kunne også have valgt den nemme vej og lovet en mindre vækst på fx 5-10%, og så en pengerefusion på 100%, men så tror jeg ikke vi havde fået helt så mange henvendelser.

Med venlig hilsen

Thore Asbjørn Nissen

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:12

Spændende. Gælder det også Youtube kanaler?  Jeg sender dig nok lige en mail

Tilmeldt 30. Aug 13
Skrevet kl. 04:47

Hej Søren 

Det lyder rigtigt spændende. Der er masser man kan gøre mht. Youtube. Send os meget gerne en mail med link til din kanal og kontaktinfo - så tager jeg et kig på det :) 

Med venlig hilsen

Stephanie Zebis

kreer.dk

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:59

Fedt! Jeg sender dig en mail senere i dagYes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)