Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man trække bygning fra på privatadressen ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at starte egen virksomhed som zoneterapeut. I den anledning, vil jeg få lavet en selvstændig bygning på grunden. kan den trækkes fra ?

Med venlig hilsen

Susanne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har været oppe en del gange. Jeg har de gange været i tvivl om du faktisk kan bygge på din private grund og trække hele bygningen fra men andre - som ved en del, har vist været af den opfattelse, at det kan du

Min tvivl går på, at bygingen jo står på privat grund og - hvad så med skatter og hvad hvis du lukker om et år - skal den rives ned - eller skal du tilbagebetale materialerne - og hvad med momsen osv

Nå vent på andre

HVIS du må, så skal du også se på det med moms da du vel er momsfri som zoneterapeut og du skal jo naturligvis også være sikker på, at du må opføre en erhvervsejendom på din private grund overhovedet, og drive erhverv fra den

Normalt kan man trække skatter og % forbrug i forhold til faktisk m2 der er sammenlignelige når der bebyttes firmalokaler på privatejet område, men se om nogen lægger hovedet på bloggen, gerne med nogle lov henvisninger for, at du bare kan lade firmaet opføre en firmabygning på din private grund, og trække det hele fra - og så gerne også sige hvad der skal ske - ved lukning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)