Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering til mobilselskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har i et stykke tid gået med en drøm om at starte et mobilselskab. Jeg har den perfekte ide, og jeg er villig til at gøre alt for at gøre selskabet til en succes. Problemet er blot, at jeg ikke har pengene til det. Det er utroligt dyrt at starte et mobilselskab og økonomisk er jeg slet ikke i nærheden. Med en investor ville jeg højst kunne få en andel på 2% af virksomheden. 

Jeg ville høre om der var nogen som havde en ide til at kunne finansiere selskabet? De eneste ideer jeg kunne finde på er: Fundraising eller tage et lån.

Jeg har også overvejet om det var muligt at finde en investor der kunne lægge ud for min andel - så jeg i princippet lånte pengene af ham, og så betalte tilbage med den indtjening som vi ville få.

Jeg er lydhør for alle ideer!

Tak på forhånd :)

Car-Christian 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor sum søger du?

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært at estimere.

Der skal både laves en wholesale-aftale med et teleselskab, købes software-systemer, købes hardware, betales lønninger til team af IT-folk og sælgere osv. og sidst men slet ikke mindst et kæmpe markedsføringsbudget. 

Jeg ville nok skulle bruge i hvert fald 1 mio. kr. hvis ikke mere.

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at lave en gennem arbejdet forretningsplan med et opstarts budget,samt drift budget.

Når du ved hvad du skal bruge af kapital bli'r det nemmere at lægge en plan for hvordan du skaffer den.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)