Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt manager ala drømmeholdet.... BARE BEDRE :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Elnegaard:

Det værste ved, at man ikke selv kan, er at prisen er enorm fora t få udarbejdet dette.

Lav en forretningsplan og find nogle investorer, der tror på projektet. Hvis der kan tjenes penge på projektet, vil jeg tro, at der er folk, der er villige til at skyde penge i.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:28

Hvornår lukker folk r...., smutter forbi hattrick.org og stopper rygklapperiet?

Hvis Hattrick.org ikke er overbevisende så er der meget nærliggende at udføre en forretningsplan, som på 0.22 sekunder (afhængigt af internethastighed) slutter der hvor Google lister de første 10 online sportsmanagerspil.... på dansk. Tør ikke gætte på hvor mange der findes på engelsk, og lur mig om ikke alt fra Synkronsvømme-manager til Brasenfiskeri er dækket. Det første sikkert ikke, men det andet er i drømmeholdsversion... En mio. amerikanske dollinger til vinderen.. Im like.. whuut?

@OP
Stop dit projekt, og spil løs på de eksisterende spil

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@kontorinvest

Nu skal der lidt mere til end en google søgning for at se hvordan konkurrencefladerne er i et givent konkurrerende marked. Ja, der er mange manager spil, men rentabiliteten og mulighederne for at drive en sund forretning er ikke bygget op på så få konkurrenceparameter overhovedet. 

Ja, du heviser til hattrick.org, og siger folk skal lukke r.... men sagen er, at jeg som førstegangsbesøgende sletter ikke kan finde den nødvendige information om hvordan det skidt virker, hvordan det ser ud, og hvad jeg som bruger for ud af at bruge det. med andre ord halter deres kommunikation til nye kunder ret meget. Det beror jeg på at de ligger lunt i svinget mht. rekruttering igennem deres faste bruger (mouth-2-mouth) men det skal nok undersøges nærmere. 

Nå men 0,22 sek for at feje en forretningsplan af bordet pga nogle få konkurrenceparameter er vel ikke altid den bedste løsning når man føler man har noget der har noget ekstra at byde på... 

At dit råd så ender med at være "stop projektet" er vel næppe et råd du regner med bliver taget alvorligt, når du selv er så flagrende som du er, men det vil jeg være op til dig at bedømme. 

-Jeg synes at det er en ide, der i det mindste kræver man tager og undersøger potentialet først, inden man drager nogle forhaste konklussioner den ene eller anden vej. 

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:57

Synes godt om konceptet og synes at han skal give sig i kast med det, hvis det er noget han virkelig tror på.

Af ren nysgerighed, hvor meget tror i så¨at et sådant spil ville koste at udvikle? altså uden marketing osv

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)