Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt manager ala drømmeholdet.... BARE BEDRE :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg elsker managerspil ala drømmeholdet og er med hver sæson, MEN jeg synes præmiekonceptet er lidt slattent....

Jeg syntes det kunne være meget federe hvis man gav spillerne mulighed for at starte et hold helt fra bunden og jeg mener HELT fra bunden... Spillerne skulle starte uden en skid og derfra bygger holdet op... Ligefra stadion til pølsevogn, ALT skal laves af spilleren.... Men der skal selvfølgelig også være lidt penge i lortet og nu kommer det smarte... ALT hvad spillerne køber skal betales med "internet-penge" som selvfølgelig betyder dankort i pendulfart..... Jamen hvorfor skulle nogen gide smide alle deres penge væk på sådan noget ???? (Spørger i sikkert) Fordi at man selvfølgelig også skal have mulighed for at trække penge ud af spillet igen... Fx når man sælger en af sine stjernespiller til en ny bruger for en mindre formue eller når man vinder ligaer.... Hvis der var nok der gad spille kunne hovedpræmien for at vinde noget ala champions league jo være en mindre lottogevinst på 1000000 eller noget ?

Ville det være TOTALT urealistisk ??? 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:44

Synes din ide' lyder ufattelig fed - Helt sikkert ! Yes

Men samtidig lyder dit projekt også UTROLIG omfattende. Har du ikke selv kompetencer til at kode systemet, vil projektet let koste en formue. Derudover skal der bruges en god slat markedsførings kroner.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Syntes også at det er en super ide, men det lyder også meget dyrt. Kan også kun give dig ret i at udbetalingeni drømmeholdet er alt for lille. I England kan man vinde omkring £50.000, men det kan stadig gøres bedre ;)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:41

Simpelthen en rigtig genial ide! Virkelig noget der bør arbejdes videre med. MEN en vigtig ting skal du arbejde med. Det er loven. Hvad regler er der for sådan noget. Man kan godt risikere at de ville kalde det for et spil. Og ikke en konkurrence, og så må der ikke være penge involveret. Som jeg lige har forstået de mærkelige danske love :) Så vær sikker på det er lovligt inden du ofrer for meget tid.

Når det så er sagt, så er det simpelthen en GENIAL ide. Og får man opbygget et godt koncept kan det jo overføres til mange ligaer osv.

Jeg har selv overvet at få lavet brætspil med managerspil. Men har svært ved at komme med de gyldne guldkorn så det lige får det pift som gør jeg tror på det, uden spillet varer alt for længe (som brætspil jo ikke skal).

MVH
Hans

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:26

Du kan prøve at se om du kan sælge det til freeway.dk - de har i forvejen http://www.vman.dk/ og det kunne sagtens bygges ind i deres spil.
Skriv konceptet ned og fremlæg det for dem.

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:32

kender i www.hattrick.org ?

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:33

Det er da en super idé, som du skal prøve at arbejde videre med...

I første omgang skal du nok prøve at finde en investor/samarbejdspartner...

Kender lidt til en software virksomhed, der har startet et investeringsselskab med henblik på innovative idéer...

Jeg sender dig lige en mailadresse...

Bare klø på!!!

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:54

Jeg tror du har fat i den lange ende med din idé. Det du er ude i er vel en slags simplificeret online udgave af det kendte Championship manager eller Football manager.

Hvis du har modet og tiden,  synes jeg du skulle tage fat i en spilproducent (gerne en mindre én), eftersom din idé med vaerdiskabelse af spillere osv. kraever en programmering som ikke udelukkende er bygget paa tilfaeldigheder, hvis dine "kunder" skal kunne stole paa spillet, og have forhaabninger om stigende priser paa deres "investering". Dette er som jeg kan forstaa selve idéen, som du skal kunne tjene penge paa.

Jeg haaber ikke at du opgiver dit projekt, jeg ville meget gerne se dette lykkes for dig!    

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:02

Enig med Kristian - den skal fremlægges for Freeway :) Dog med den lille ændring, at de findes på adressen www.freewayaps.dk og ikke www.freeway.dk længere.

God vind med dit projekt!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:20

Synes også at dette lyder meget flot og smukt..

Men hvad er der sket siden? Du har ikke skrevet noget indlæg, kunne da være dejligt med lidt respons på dit mulige arbejdsstykke?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)