Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender pakker til Norge - bedste løsning?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg har tidligere solgt en del varer og sendt dem til norge, dengang for 2-3 år siden ved jeg at det kostede ca. 80-150kr. med postnord til afhentning af kunden hos postens pakkeshop i norge. 

Er nu ved at kigge på en ny omgang omgang handel med vores broderfolk mod nord, men det er da godt nok blevet dyrt..  Har konto hos pakkelabelsdk og kan se at priserne inkl. fortoldningsgebyr starter ved 290,- +moms 

Er der nogen af jer der handler med norge som har et par tips til hvem der kan klare det til en fornuftig pris?

Jeg har kig på 2 forskellige varesortimenter som jeg ved vil kunne tilbydes konkurrencedygtigt og være attraktivt, altså hvis jeg da bare lige kunne finde en fornuftig løsning på fragten. Hvis det ikke kan gøres billigere end ovenstående kan det ikke lade sig gøre med de billigere produkter og på de dyrere varer ryger en god bid af profitten.. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Norge ER dyrt.... :(

Jeg bruger GLS, og i den aftale jeg har betaler jeg fortoldningsgebyr på 125 tror jeg det er.

Jeg kan dog så sende flere forsendelser samme dag på en samlefaktura og kun betale de 125 pr samlefaktura.

Men det er stadig dyrt at sende.

Husk også evt. olietillæg. Tror jeg betaler lige omkring 15% i olietillæg - udover alt det andet :/

Hilsen Morten

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er vægten og prisen på de billige produkter

Mvh

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har et ret fornuftigt setup til Norge, som flere herinde fra også benytter.

smid mig gerne en pm med kontakt informationer, så skal jeg give dig et skarpt tilbud :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

colaflaskeN:
smid mig gerne en pm med kontakt informationer, så skal jeg give dig et skarpt tilbud :)

Lad os høre hvad firma du repræsentere. Hvorfor må vi andre ikke høre hvad du kan tilbyde af gode priser?

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det må du gerne - mindes også jeg har prøvet at sende tilbud til dig i PM :-)

Jeg repræsentere Sipto.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)