Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvad der er et must have i en rengøringsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs medmennesker.

Jeg prøver lykken herinde, jeg har valgt at opstarte en rengørings virksomhed, men står lidt og diskuttere med mig selv angående hvad man skal have med. 

Spørgsmålet er, skal jeg have noget forsikring eller andre ting som er et must i sådan en branche. og angående hvad loven siger. 

Har prøvet at lede på nettet, synes ikke helt jeg får noget svar.

Tusinde tak for jeres tid og jeres hjælp, kan i have en fornem aften/dag.

Med venlig hilsen

Hajro 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsikring er et must. Selv har være ud for hvor jeg arbejdet før ,rengøring ødelagt parket gulv med at brug forkert sæbe / flere gang..... Hvor vi klage også pga lugt om morgenen. Viser det sig at gulv skulle afhøvles og larkerers efter alle forskrifter. Lille firma havde ingen forsikring til at dække over så nogle....prisen var over 50 t og det var tilbage i 90.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsikring er et must. Selv har være ud for hvor jeg arbejdet før ,rengøring ødelagt parket gulv med at brug forkert sæbe / flere gang..... Hvor vi klage også pga lugt om morgenen. Viser det sig at gulv skulle afhøvles og larkerers efter alle forskrifter. Lille firma havde ingen forsikring til at dække over så nogle....prisen var over 50 t og det var tilbage i 90.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)