Vi håndtere eksternt kundeservice for en række virksomheder hvor vi nu af praktisk og skalerbare årsager søger et mere strømlinet og samlet phonersystem. Kort sagt et inbound system der kan fortælle os hvem af vores X antal kunder vi skal besvare på vegne af (gerne vise nummeret på personen ringer til kunden også, hvis muligt), mulighed for ind og udgående SMS hovedsageligt til vores kunder og konkrete personer i deres organisation, emailopsætning så vi kan besvare vores kunders kunder direkte, samt automatisk statistik over basale ting som antal af opkald, samtalelængde, peak hours per kunde osv. Pt har hver af vores kunder et unikt nummer for at vi på den måde kan identificere dem - vi håber vi kunne nøjes med to numre. Ét til alle kunders viderestillinger samt et der vil fungere som vores eget hovednummer. Der må hjertens gerne også være funktioner såsom en ventebesked og mulighed for kunden at vælge call back, altså blive ringet op i stedet for at vente, samt intern viderestilling hos os selv. Er der nogle gode bud på sådan en løsning til en fornuftig penge, uden vi skal ud og have lavet de såkaldte "specialløsninger" som jeg har set flere tilbyder? |
Inbound phonerløsning til omstilling/kundeservice
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)