Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Kan jeg bruge mit navn?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino medlemmer.
Jeg hedder Thomas nørggard. Jeg har her for nyligt oprettet mit enkeltmands firma der hedder Tern-Facade.
Jer er glad for navnet da TERN står for hele mit navn. Thomas Emil Rohde Nørgaard.
Der udover skal jeg fra sommer lave facade opgaver som murer. Så som puds og fuge :-)

Da jeg lavede firmaet så jeg på Proff.dk at ingen andre hed dette.
Men nu når jeg søger på Tern kan jeg se nogle andre(Få firmaer) som hedder noget med Tern. Os et eller ro i byggebranchen.

Jeg drømmer om på sigt, af oprette et ApS eller ivs så jeg ikke står og hæfter for alt.

Men kan jeg overhovedet bruge mit navn? Som er Tern-Facade. Så bruge det som Ivs og kan jeg overhovedet bruge det stadigvæk til mit enkeltmands firma uden jeg skal gå og være nervøs? Har været kontaktet både af revisor. Men han ville have en 600kr i timen for en snak. Så prøver her.
Jeg håber inderligt i vil hjælpe mig. Er 18 år og vil sku gerne igang med, at arbejde.

Rigtig godaften.
Thomas

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:49
Hej Thomas

Du kan sagtens kalde dig for Tern-Facade :-)

Det skulle der ikke været noget i vejen for så længe der ikke er et andet firma som laver det samme, som hedder det i forvejen.

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 23. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:53

Hej igen. Mange tak: jeg har jo som nævnt læst at der er to bygnings firmaer som os hedder noget med Tern men de hedder Fx ternbyg.
Så jeg tror jeg holder fast i navnet.
Tak for hjælpen Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)