Jeg er i et dilemma. Jeg har arbejdet på at udarbejde en webshop, men kan ikke rigtig få det til at spille max.
Forsiden er faktisk nogenlunde som jeg tænker den skal være designmæssigt (Kunne godt bruge en info linje helt i toppen)
Men når det kommer til varesider spiller det bare ikke, det må være opsætningen af teamet som ikke spiller tænker jeg.
Det virker heller ikke optimalt på kassen/check-ud delen, her kan jeg ikke få integreret Pakkelabels.dk Plugin. Tænker igen det er temaet som ikke giver mulighed for det.
Jeg tænker desværre ikke det er de sidste udfordringer jeg kommer til at støde på :-(
Nå nu til mit egentlige spørgmål: Skal jeg forsøge at få nogle til at hjælpe mig videre med mit eget project? Eller vil det være billigere at få en til at lave en side fra bunden, ud fra de ønsker om desgin/funktionalitet som jeg har?
Det er et hobby projekt. Jeg tænker selv jeg har lært en del af at prøve selv, men det er svært at få alt til at gå op med de mange begrænsninger som min manglende erfaring giver :-)