Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større partnerskaber men hvor henne ???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder inde med et par ideer jeg gerne kunne se blive til virkelighed... Men det er svært når man ikke kan finde partnere til sine ideer, hvordan kommer man så videre Skal jeg så begynde at finde penge til investorer... Hvor de måske ville smide en del penge efter projektet også jeg selv står for at få det op at stå...

Eller tænker i at det måske er bedre, at finde nogle partnere som kunne være interesseret i et længere varende samarbejde... Som vil tage tid at skabe med mindre de rigtige partner falder ind over, fordi så vil det kunne gå forholds vis hurtigt... Jeg tror virkelig at denne web ide vil kunne blive til noget rigtig godt, og på længere sigt blive noget rigtig stort... Men fra jeg ikke kan skabe tingene selv, til at kunne få tingene igang. Så derfor spørg jeg jer...

Hvordan kommer jeg seriøst videre med denne her ide, inden for web verden... Skal jeg søge partnerskaber med dygtige folk Som ved hvad de laver og tænker selv... Her tænker jeg at de arbejder selvstændigt... Og er uddannet folk osv, eller skal jeg finde nogle investorer som smider penge efter projektet også får jeg nogle personer til at udvikle tingene for mig... Hen af vejen...

Jeg tænker også at det med at kunne finde investorer ville være svært, der man aldrig kan sige en fast indkomst i starten, udgifterne er jo fint nok det er ikke det sværeste... Men det sværeste er nok at fortælle om indtægterne I virksomheden når det kommer der til...

Hvordan vil jeg kunne komme videre med min ide...

Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil lave et webprojekt, men har ikke udviklingskompetencer eller kapital

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke fordi jeg ikke har kapital... Men det tager jo bare mega lang tid at få den første side færdig, når priserne er så dyre... Og derefter skal man så først igang med den anden side, og så kan der gå et år før man overhovedet er færdig med de to første sider, på grund af priserne er så høje... 

Jeg er ikke typen der venter med sådan noget, men jeg handler i stedet for bare at sidde og snakke... Om en ide, og tager fat i problemet... Ellers så kan jeg sgu lige så godt lade vær med at prøve at starte noget selvstændigt op...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)