Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til salg og opstart af møbelproduktion, m.m

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag Amino'er!

Jeg arbejder som tømrer til hverdag, men i virkeligheden, går jeg rundt med en kæmpe drøm i min mave.
Jeg vil rigtig gerne, have sat forskellige møbel/interiør-designs i produktion, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan det fungerer.
Jeg har allerede designs, men har brug for råd, fra mere kompetente folk, indenfor det område, jeg vil begå mig ud i.

Med de spørgsmål jeg har, skal man tage i mente, at jeg starter her med ingenting. Jeg har et minimalt beløb, jeg kan smide i startpuljen.

Mine spørgsmål jeg søger svar på er:
Hvor og hvordan skal jeg sætte mine designs i produktion? Tænker jeg starter med at få lavet en prototype, på et enkelt eller to designs, hos et lille snedkeri?
Hvordan får jeg det solgt? Er det noget selvstændigt jeg skal begå mig ud i, eller hvordan?
Hvor langt kan jeg komme, med ingen startkapital?
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:20

Der er masser af muligheder, spørgsmålet er om du kan selv... Altså designe ingen for møbel faget, eller om du bare har ideerne til det... Jeg hørte om en person som er møbel designer, han bruger genbrugs varer til at designe sine møbler selv... Dette er også en mulighed du kunne gøre, finde nogle varer som skal smide ud finde et snedkeri... Og spørge om de ikke måske kunne hjælpe dig med produktionen i form af dine genbrugs varer... 

Jeg tænker at det ville være en god ide til at starte med, grunden til det er at så man ikke går ud og køber helt nye vare... Men lige prøver sig frem i første omgang, i stedet for at smide en passe penge ud i ingen ting måske. Det kunne være en ide at overveje...