Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnetprodukter via Network Marketing (selskabet Nikken)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspireret af denne debat og spørgerunde omkring magnetprodukter - og behandlinger ifm. med selskabet Nikken, vil jeg endnu engang bringe et emne op omkring success-kriterier indenfor vores branche, Network Marketing eller MLM.

Kender du Nikken og deres produkter, så deltag evt. i "spørgerunden" - Link til spørgsmål om Nikken - jeg har naturligvis givet mit besyv med, da et svar kastede "pyramide-selskab" ind i debatten ;-)

Ganske kort:

Nikken så sit lys i 1975, dannet af Isamu Masuda - er idag repræsenteret i små 30 lande, herunder også Danmark. Deres vision er at drive forretning i 20 Europæiske lande.

Produkt-sortimentet er velvære produkter, herunder magnet relateret produkter.

Nikken har ikke rigtigt slået igennem i Danmark indenfor Netværksmarkedsføring - MEN har snarere stor omsætning fra forhandlere som evt. ikke "tænker netværk" (min vurdering).

Magnet produkter er nemlig på grænsen til at være uinteressante i netværks-sammenhæng, da det oftest ikke er produkter man forventer bliver brugt - og købt - igen måneden efter. Network Marketing handler om at opbygge en omsætning, som kører - om og om igen, måned efter måned - og som man bliver betalt af, så længe produkterne falder i kundernes smag... måned efter måned.

Hele tiden at skabe nye kunder, om og om igen, er hårdt - og ikke i netværks-ånden. Nuvel, der er penge at tjene på udelukkende at sælge produkterne - og er der man vil ligge sine krafter - så er Nikken tiptop, grundet letsælgelige produkter.

Men når det er så er sagt har jeg erfaring med at Nikken har særdeles gode produkter; kender flere som har haft glæde af produkterne.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:00

Jeg er nød til at kommentere lidt på dels debatten omkring magnetterapi, dels forretningspotentialet hos Nikken.

Først omkring magnetterapi -
1. denne viden har været kendt i tusindvis af år (kan dokumenteres), længe før man fandt ud af at hænge sedler på køleskabet med magneter. Til jer som skriver alle mulige påstande om andet - prøv at undersøge sagen inden i skriver jeres ellers meget opfindsomme indlæg. Kig evt. på www.5pillars.com for yderligere information.
2. i England er visse magnetprodukter på vej ind i det etablerede sundhedsvæsen (som tilskudsberettigede!)
3. i gigtforeningens blad har man kunnet læse om en positiv virkning af magnetarmbånd (pas på med en dårlig kvalitet med Nikkel)

Det er ikke uden grund at flere læger og sygeplejersker, også i Danmark, arbejder med Nikkens produkter! Det er fordi de virker, og fordi du her får en naturlig balance i kroppen uden bivirkninger.

Til alle jer som tvivler - undersøg dog sagen nærmere. Lad vær med at råbe op om noget som I tilsyneladende ikke ved noget som helst om.

Og så lige lidt om potentialet i Nikken -
1. Nikken er ikke et magnet-firma! Vores produkt hedder et Wellness Home, og det er, i al sin enkelthed, det bedste sted for dig og din familie. Ren luft, super søvn, optimalt drikkevand, motion, ernæring og ren luft!
2. Kundegruppen er alle som vil gøre en lille indsats for at holde sig sunde og raske og have mere energi og overskud i hverdagen. Forestil dig at alle i familien har et tiptop immunforsvar! (hvad vil du give for det?) Så det med magneter er ikke kun for "gamle mennesker" - det er for alle!
3. Omsætningsmæssigt betyder det, at vi sælger en komplet pakke til t.kr 20-30 afhængig af køberen. Herefter har vi, som andre MLM virksomheder, forbrugsvarer (kosttilskud, hudpleje og filtre til vandssystemerne). Dvs. vi kombinerer den traditionelle strøm af forbrugsvarer med den store pakke. Det giver naturligvis et stort potentiale!

Så spørgsmålet er - hvor mange Wellness Homes du kan sælge (i din organisation!) pr. måned? For det handler selvfølgelig om at skabe et stort netværk med masser af aktive folk (= salg = omsætning = bonus). Men det er en helt anden historie, som I kan finde glimrende indlæg om andre steder her på siden.

Jeg håber at jeg med dette indlæg har bragt lidt mere lys over hvad Nikken er. Vi har det hele! Så hvis det lyder interessant, så er du da meget velkommen til at kontakte mig. Så kan jeg fortælle dig hvor du kan få mere information og besøge et af de mange Wellness Centre der er rundt om i Danmark (med alle produkter udstillet og jævnlige foredrag om deres virkning).

Tirsdag den 2. maj har vi således et foredrag i Silkeborg, hvor den nye radio læge på P4, Niels Bie, fortæller om bl.a. magnetterapi (så alle jeg skeptikere - kom og bliv lidt klogere!!!).

Ha'' en rigtig god weekend!

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:08
Dato: 4/21/2006 6:59:54 PM Forfatter: Brian

Så kan jeg fortælle dig hvor du kan få mere information og besøge et af de mange Wellness Centre der er rundt om i Danmark (med alle produkter udstillet og jævnlige foredrag om deres virkning).

Tirsdag den 2. maj har vi således et foredrag i Silkeborg, hvor den nye radio læge på P4, Niels Bie, fortæller om bl.a. magnetterapi (så alle jeg skeptikere - kom og bliv lidt klogere!!!).

Hej Brian

Foredraget i Silkeborg er det et lukket møde, eller har du mere information omkring dette?

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:38
Nej, det er selvfølgelig ikke et lukket møde. Alle er velkomne (vi vil dog, af hensyn til antal pladser i lokalet, gerne have forhåndstilmeldinger).

Foredraget holdes på adressen Christianfeldvej 53 i Silkeborg. Og det er kl. 19.30.

Send mig en mail hvis du vil deltage.

Mvh Brian

Dato: 4/21/2006 8:08:05 PM Forfatter: Thomas Laursen
Dato: 4/21/2006 6:59:54 PM Forfatter: Brian

Så kan jeg fortælle dig hvor du kan få mere information og besøge et af de mange Wellness Centre der er rundt om i Danmark (med alle produkter udstillet og jævnlige foredrag om deres virkning).

Hej Brian
Foredraget i Silkeborg er det et lukket møde, eller har du mere information omkring dette?
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Gaya Skrevet kl. 13:08

Hvis du er interesseret i Nikkens produkter eller overvejer at købe dem, bør du tjekke http://gaya.biz/helseprodukter-22

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:03
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)