Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo spørgsmpl

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt bestemt... Jeg har også tænkt på noget med noget spørgsmål, eller noget forum eller måske noget chat... Og det er der den ligger om, der så skal oprettes konto... Eller man skal kunne gøre det ude fra, osv... 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg havde den nye, og synes også at den er dårlig... det må jeg indrømme Kigger på keywords i morgen

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er simpelthen ikke nok tekst på dine indlæg – der mangler links både indadgående og udadgående – der er ingen gennemført SEO strategi hvor meta titler, H-overskrifter og indhold er målrettet søgeord baseret på en søgeordsanalyse. 

Beklager – men det er en masse tekst uden nogen direction. :-)

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak... Så kan jeg godt forstå at folk de bestiller seo folk, til at stå for deres seo, det er jo næsten en videnskab i sig selv. At kunne komme frem i lyset... Det er da helt vildt... Jeg ved godt at man kan arbejde med meta tags og Tekst og der fra til andre ting, der er jeg stået totalt af...

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er sindssygt mange ting du skal have styr på.

1. Skal din side være dansk eller engelsk? Den er blandet nu
2. Læs om meta titler og beskrivelser
3. Fjern duplicate content
4. Lav en ordentlig menu

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg er også blogger Jeg er ikke seo person... Jeg har ikke forstand på seo overhovedet, er ikke mit område... Langt fra, jeg hygge blogger bare for hyggen skyld... Ikke fordi jeg tror at der er penge i det som sådan, fordi jeg har blogget i mange år nu... Og har ikke set nogle penge i det i nu desværre, så det er ikke fordi jeg tror at det giver nogle penge langt fra... Og hvis det gør så er det små penge som jeg ikke giver arbejde for på det område...

Jeg er en type der er business mand inden for investeringer... Og ikke til de der små penge, jeg er dygtigt til at investerer folk penge, men er ikke god til internet langt fra... 

Men nok om det, ja det er mange ting skal ordnes... Men det kommer det aldrig til, tror jeg... fordi jeg bruger ikke min tid på at sidde og undersøge, google og andre søgemaskiner igennem, for at få et godt resultat... Og jeg aner ikke hvad meta er for noget, og jeg aner slet ikke hvad content er langt fra... Så det er ikke fordi jeg skal sidde og tjene penge på det i forhold til affiliate verden, langt fra jeg skal bruge siden til noget helt andet... Men det kommer jo nok en dag når man har skrevet langtid nok....

Jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge en menu til... Fordi jeg sælger ikke nogle ydelse, så kan ikke se hvad jeg skulle skrive på de forskellige sider, så en menu skal jeg ikke bruge til noget i nu... Men alt det der det skal nok komme på et senere tidspunkt... Omvendt har jeg aldrig troet på website verden, fordi jeg har aldrig kunne se de gode penge i det... Det må jeg indrømme, og jeg har blogger i åre vis ind til videre, så nej der er ikke nogle penge i det... I forhold til affilate jeg skal bruge siden på en anden, måde til at få en indkomst på... 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt vurderer Google hele tiden hvilke sider der skal have hvilke rangeringer på de forskellige søgeord. Som du selv nævner er der mange faktorer der spiller ind, men hvis din side falder i rangering i stedet for at ryge op, kan det skyldes at Google ikke synes din side er bedre end dem der nu ligger over dig.

Indenfor SEO arbejder man overordnet set med teknisk optimering, indhold og links. Uanset om du ønsker at smide et link op eller ej, er dette arbejde "på den hårde måde". Der er ingen nem måde, og links er desuden en meget essentiel del af søgemaskineoptimering.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svaret alle sammen... Det er rigtigt pænt af jer at yde jeres viden og tid her inde, det sætter jeg virkelig pris på... Og jeg prøver at forstår det i skriver, og prøver at se om det kan give noget godt noget til sidst... Men rådgivningen er jo fin, men spørgsmålet er bare om man forstår det eller man ikke gør... Og jeg prøver at forstå det, selv om jeg ikke forstår det langt fra...

Jeg har da fundet ud af at seo og websites er en større viden, og ikke lige til at forstå bare på en dag eller to, men noget man skal gå i dybten med, for at kunne forstår det rigtigt... Men mange tak for svaret alle sammen og forsat god arbejdslyst 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)