Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min arbejdsplads skal sælge en messestand. Mangler du en ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Som titlen siger har min arbejdsplads en messestand vi skal af med. Jeg tror den vil være ideel for en nystartet virksomhed der måske ikke har alverden af penge men gerne vil fremstå professionelle på messer eller lignende.

Messestanden tilhører virksomheden NovaSoft der har brugt den flittigt i mange år. I de seneste år har den stået i et kursuslokale i Aarhus N.
Nu skal vi flytte i mindre lokaler. Det betyder at der ikke længere er plads til at have messestanden stående.
Derfor sælges den billigt. Den er velholdt men har været i brug i 20 år så den har selvfølgeligt brugsspor.

Messestanden står i 3 fag med målene h246 x b105 x d83 per fag. Prisen er 500kr per fag.
Dens fag kan enten samles som 2 fritstående fag, som 3 fag sammen eller som 2 fag sammen og 1 fag separat.
Alle fagene har rummelige skabe under bordpladen. Der er ovenlys i alle fagene.

Den kan hentes i Aarhus N. Køber skal selv hente og pakke messestanden.

Hvis man gerne vil se billeder eller har spørgsmål kan man skrive til mig på tg at novasoft.dk eller kontakte os på telefon 70-270-744 (spørg efter Thor).


ps. Håber det er ok at lave den her slags opslag, hvis ikke det er håber jeg en venlig admin vil slette/flytte tråden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)