Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger I jeres salg på hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Fra  SLEEK atelier Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvilke metoder/fremgangsmåder, har I gjort brug af ift. at øge salget af jeres produkter på hjemmesiden?

Seo, marketing, hjælp?

Mvh
Sleek Atelier
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som du selv og det andet indlæg nævner, er der super mange måder at øge salget, men det handler langt hen ad vejen om hvad man er villige til at investere (tid, ressourcer, etc.) og hvad man selv kan.

Når det kommer til Google er Google Ads helt klart den hurtigste løsning at komme i gang med. Til gengæld betaler man jo så også pr. klik, hvorimod SEO er billigere på den lange bane da du ikke betaler for klik, men det er også den der tager længst tid og du kommer nok heller ikke her uden om at skulle gøre brug af et bureau eller en freelancer

Derudover som der er nævnt Facebook og Instagram, som igen også kræver at der som minimum bliver investeret tid i det. I langt de fleste tilfælde kan det også her bedst betale sig i længden at få nogle eksterne til at stå for det.

Jeg tager gerne en snak med dig om hvad det reelt set er du har behov for, hvor du vil få mest ud af profilere dig, og hvad du eventuelt selv kan gøre og hvad du måske skal have andre til at gøre. Noget af det kan jeg hjælpe dig med rent praktisk, andet har jeg et godt netværk til at kunne henvise til :-)

Fang mig gerne på nick@advedia.dk eller 4233 6424.

Uanset hvad, så stort held og lykke med det! Håber du finder en brugbar løsning :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)