Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med leverandører

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg er en deeng på 18 år og jeg står pt med en drøm om at åbne en smartphone reparatør, men er næsten helt lost på hvor jeg skal få min vare fra... Har søgt rundt omkring og fundet danske sider der sælger reservedel, men de virker alt for dyre, har fundet nogle leverandører igennem AliExpress, som er fra Kina, hvor prisen virker meget bedre... ved at kvalitet fra Kina ik altid er den bedste og der os told, men de danske virker bare alt for dyre?
Har i nogle ideer og råd til hvor jeg kan finde en god supplier... Håber fællesskabet kan hjælpe.
-Emil

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger selv at importere er det 100% dit ansvar at produkterne lever op DK/EU lovgivning.

Det vil bl.a. sige at du skal CE mærke alle produkter. Og nej, CE betyder ikke Chine Export, som mange kinesisk sælgere mærker deres produkter med.

Vælger du at reparere en telefon med en uoriginal del fra kina, er der meget vel tale om en ombygning der gør at telefonen skal CE mærkes på ny.

Jeg vil helt klart anbefale dig at finde en leverandør af originale dele inden for EU.

Vær opmærksom på at mange af onlineforhandlerne sælger uoriginale dele.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)