Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til vikar- og rekrutteringsbureau

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Jobagenterne Danmark Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er franchisetager hos Jobagenterne Danmark, og driver min egen afdeling i Taastrup. I den forbindelse søger jeg en/ eller flere samarbejdspartnere, der kan varetage mødebookingen. 

Hos Jobagenterne Danmark går vi hurtigt frem, og vi er nu syv afdelinger på landsplan, og målet er, at vi inden for de næste par år dækker hele landet. Min afdeling i Taastrup ligger i en meget erhvervsvenlig kommune, hvor der er meget brug for vikarløsninger. Vores primære branche i Taastrup er lagerbranchen, hvilket er en branche, der benytter sig en del af vikarløsninger. Min afdeling er dog ikke begrænset kun til Taastrup, så der er muligheder for kunder på kryds og tværs af landet.

Du skal som freelance mødebooker ringe ud til potentielle emner, som er fundet. Når du har booket et møde, tager jeg til møde hos den potentielle kunde. Bliver det en kunde får du 20 % af indtjeningen hos den kunde fremadrettet, lige meget, hvor længe kunden forbliver kunde. For at sammenligne er gennemsnitsindtjeningen ca. på 45 kr. pr. time pr. vikar, hvilket svarer til 9 kr. pr. time til dig. Normalt booker kunderne som minimum en måned pr. vikar, nogle booker mindre, og nogle booker mere, så er der noget at sammenligne med, hvor meget du kan tjene. Der er også nogle der booker vikarer med kortere varighed, men som vender tilbage med jævne mellemrum. Derudover er der også en del, der booker flere vikarer ad gangen. Du vil altid få 20 % af indtjeningen på den kunde, hvor du har arrangeret mødet, så der er altså rigtig gode indtjeningsmuligheder.

Hvis du er interesseret må du gerne sende mig en mail på aa@jobagenternedanmark.dk eller give mig et kald på 60 14 38 58.

Med venlig hilsen

Andreas Alsted

Indehaver

Jobagenterne Danmark Taastrup

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)