Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)
Jeg ønsker at starte mit eget tøjmærke og kunne godt bruge lidt gode råd.
Jeg er særligt i tvivl om, hvordan jeg kan finde leverandører og hvilke er bedst?
I første omgang skal jeg kun bestille basic tøj fx. Sort, hvid, blå hættetrøje, så skal først have en leverandør som sælger basic tøj, skal ikke have logo på, det ordner jeg selv :) med tiden skal der muligvis laves mere hos leverandøren.
Håber nogen kan besvare dette og ellers er I velkomne til, at skrive hvis I synes jeg skal vide noget andet.

Tak på forhånd.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Star med at søg i gamle indlæg, der er stort set daglig naive folk her på Amino der vil starte et nyt tøjmærke, ude at have lavet markeds research eller tænk over hvordan de vil sælge deres tøj. 

Det bedste råd er at glemme ideen for du får aldrig et ben til jorden i et presset marked.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Start med at google sætningen "how to start your own clothing line" el.lign. og læs alt hvad du kan, indtil du føler, at der ikke er mere at lære. Derefter har du nogle meget mere konkrete spørgsmål, som du rent faktisk kan få svar på her eller andre steder.
Tilmeldt 7. Feb 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hilmata

Prøve at kontakte Zarens.dk og får et samarbejde med en eller flere leverandører fra Tyrkiet

Tyrkiet er kendt for at producere alle former for tekstil i meget høj kvalitet til den rigtige pris.

Lige nu er den Tyrkiske lire meget attraktiv hvor det pt. er ekstra interessant.

Mvh Jens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)