Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til sportsfirmaet. Starter med polyester

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en leverandør til min nyopstartet webshop. Vores produkter skal i starten være sportstøj, lavet af polyester. Efterhånden skal vi have tights, shorts og hoodies. Nogle leverandører der er villige til at indgå et samarbejde? Skriv gerne en besked

Mvh. Mads Munk Nielsen, Mangby

Tilmeldt 19. Dec 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hey mads. 

jeg kan godt hjælpe med produktionen. jeg har kontakter i tyrkiet, der laver det til fantastisk priser og i top kvalitet. du kan checke min hjemmeside ud på www.zarens.dk eller kontakt mig her. ellers kan du sende dit nummer så kan vi tage en snak over telefonen. 

mvh Mira. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale jer at tage på en af de internationale fagmesser for sportsudstyr / beklædning, der vil med sikkerhed være mulighed for at finde spædende produkter/producenter.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det lyder super fristende. Jeg kunne mig rigtig godt tænke mig at, tage en snak over telefonen. Er det sådan at i også trykker trøjerne? Ikke fordi det er en nødvendighed, men det kunne gøre det hele lettere. Hvor mange forskellige produkter har i? Er trøjerne lavet af 100% polyester, eller kan man også få nogle med spandax eller elastan i? Laver i trøjer i børne størrelser, og op til 3xL? Hvad med tights og shorts, ville det også være en mulighed at bestille hjem? Mit nummer er det der står her på krak krak.dk/mangby/firmaer. Man kan ikke sende telefonnumre over Amino. Du kan altid ringe, vil rigtig gerne snakke med dig

Mvh. Mads Munk Nielsen
Tilmeldt 19. Dec 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads. 

vi kan lave din produktion præcis efter dit ønske. hvis du lige sender mig en mail på md@zarens.dk med dit telefon nummere så vil jeg ringe dig op, hurtigst muligt! 

Mvh Mira :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)