Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

I fritiden laver jeg lidt hjemmesider for primært for mindre lokale virksomheder.

Jeg har tænkt også at tilbyde hosting, men hvordan strikker man det lige sammen?

Jeg kan se, at nogle webbureauer også tilbyder hosting. Har de deres egne servere, eller er de bare et mellemled mellem f.eks. Unoeuro og kunden?

Mvh

Casper

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:
Jeg har tænkt også at tilbyde hosting, men hvordan strikker man det lige sammen?

Lav nogle webhotelpakker med plads, trafikmængde og hvor du afgrænser hvilket support/ydelser, som er inkluderet i hostingprisen.

Casper Poulsen:
Har de deres egne servere, eller er de bare et mellemled mellem f.eks. Unoeuro og kunden?

Nogle har egne servere, andre har indgået reselleraftaler. F.eks. https://azehosting.net/reseller/ 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke bedere at lade unoeuro mm om det, hvis du hoster er det dig som skal rette op på evt fejl osv hvis server er nede .. tænker jeg

Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det kan du selvfølgelig have ret i, men det tager AzeHosting sig vel af, hvis der sker er nedbrud. Det ville være noget andet hvis jeg havde min helt egen server.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)