Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at oprette konverterings sporing Google adwords i to websider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til opsætning af konverterings sporing i vores to websider søges omgående. Vi betaler selvfølgelig for ulejligheden. Det er simpelthen for kompliceret til at vi selv kan finde ud af det. Send venligst mail med pris på opgaven.

Vi vil gerne have det gjort hurtigt, så vi kan få flere klik på vores hjemmesider.

Med venlig hilsen

Kim

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

Hvad er det du skal have sporing på? Er det produkter? Er det en kontaktformular?
Det gør det i hvert fald markant nemmere at vurdere om det er noget jeg kan hjælpe med :-)

/Nick
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick!

Jeg har to firmaer kørende  og derfor også to webshops. I Google Adwords bliver jeg dagligt mindet om, at jeg skal udføre konverterings sporing og opnå de sidste 19 % jeg mangler.

Så vidt jeg forstår er det noget med at oprette konverterings sporing i Google adwords og derefter indsætte et Tag i en head side i min webshop.

Derudover har Smartweb som begge min webshop kører i stoppet med at lave  klik statestik og henviser til Google Analytic hvor man også skal ind og indsætte en kode.

Begge dele vil jeg gerne have en kompetent IT mand til af fixe for mig, istedet for at jeg som lægmand skal bruge en masse tid på.

Smartfolkene gider/ønsker ikke at hjælpe os med det.

Kan du hjælpe med dette eller kan du henvise til en der kan, hvis man giver adgang til både smartweb og google adw. konto. ?

Med venlig hilsen

kim

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

Den er lidt kringlet for der er to muligheder i det her og det kommer lidt an på hvilken mulighed du vælger:

1. Google Ads (Adwords) tracking og Google Analytics data
Her bliver din salg sporet direkte igennem Google Ads, hvilket også indebærer at du ikke vil kunne se de salg som er kommet gennem direkte trafik (altså folk der er gået direkte ind på din hjemmeside), organisk trafik, eller andre kilder. Du vil kun kunne se de salg der er kommet igennem Google Ads.
Det er den nemme måde hvor jeg vil kunne hjælpe dig både med at generere og indsætte koden på begge sites. Også samtidigt få indsat Google Analytics sporing så du kan se klikstatistikker, etc.

2. Google Analytics sporing, både salg på webshop men også klikstatistik
Denne kræver lidt mere fordi det er noget kode der skal laves specielt til din webshop. Denne måde at gøre det på, betyder også at du vil kunne se alle de andre salg som kommer fra andre kilder. Så kan du se hvor stor en del af salgene der kommer fra f.eks. Google Ads, eller hvis der er nogle andre kanaler som viser sig at drive en masse salg, som måske skal bosstes. Jeg kender en som er super skarp i lige nøjagtigt Smartweb og få lavet sådan en kode til dig, men ikke nødvendigvis skarp i at få det over i Google Ads.
Så ved denne mulighed er der mere (og bedre) data, men det kræver også lidt mere.

Håber jeg fik det forklaret godt nok :-)

Uanset hvilken model så er det noget jeg kan hjælpe med. Enten at udføre og/eller facilitere noget af det :-)
Fra Virum
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  InboundCPH ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim - er det lykkedes for dig?

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det mvh. kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)