Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på video

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bredebro
Tilmeldt 6. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg har med min virksomhed fået lov at skyde vores første video for en kunde.
Videoen er blevet brugt til promovering på facebook.

Kunne godt tænke mig at høre noget feedback omkring filmen.

se filmen her på min side under portfolio

web-line.dk
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have lavet noget farvekorrektioner, der skal være transition-overgang ved sceneskift (klip), fast dissolve  eller blur kan bruges her. 
Dernæst skal i nok sørger for bedre fokusering, da en del af filmen står uskarp.

Jeg vil vælge skud fra horisontal linje op til fugleperspektiv, holde vinklen og flytte kameraet baglæns, nyt skud på ny bil osv. 
Så kan i slutte af med fugleperspektiv ved et afsluttende overview, på samme måde som i begyndte. (fortælling med den røde tråd

 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Juul:

I skal have lavet noget farvekorrektioner, der skal være transition-overgang ved sceneskift (klip), fast dissolve  eller blur kan bruges her. 
Dernæst skal i nok sørger for bedre fokusering, da en del af filmen står uskarp.

Jeg vil vælge skud fra horisontal linje op til fugleperspektiv, holde vinklen og flytte kameraet baglæns, nyt skud på ny bil osv. 
Så kan i slutte af med fugleperspektiv ved et afsluttende overview, på samme måde som i begyndte. (fortælling med den røde tråd) 

 



Jeg kunne ikke have sagt det meget bedre selv! :-)
Jeg forstår mig dog ikke specielt godt på redigeringsdelen af video, og overordnet set synes jeg, at det er en rigtigt fin en af slagsen! Sindssygt flotte billeder også.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)