Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idéer til Loungebaren.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg ejer domænet Loungebaren.com, men jeg er kommet i tvivl om hvad jeg skal bruge domænet til. :-D 

for jeg har været i barbranchen i 16 år, og kender utrolig meget til området, og derfor tænker jeg at jeg vil lave en hjemmeside, hvor jeg vil lave billeder af cocktails/drinks og skrive en lille historie omkring dem. Men jeg syntes også at domænet kunne bruges til en webshop, hvor jeg kan sælge kvalitets produkter til private (champagne, Gin, Vodka osv. Men også tilbehør såsom shakere, shotsglas, cocktail glas osv.) Jeg har lavet en forretningsplan på hver ting jeg er kommet på, så jeg kan finde ud af hvad der bedst kan svare sig. 

men vil gerne høre herinde, om der er nogen som måske har nogle ideer til hvad domænet kan bruges til? Det kan jo være at I lige havde en ide som jeg ikke lige er kommet på, og gerne vil dele den med mig :-) De ting som jeg er kommet på, er der selvfølgelig minusser og plusser.

ting som jeg har tænkt over er :

x)Hhjemmeside med billeder og videoer 

x) Webshop med salg af spiritus samt tilbehør

x) Blog omkring cocktail og drinks

x) Bordbooking til cocktailbarer osv.

x) Online magasin omkring barmiljøet

x) Dealsite til nattelivet 

Ser frem til at høre hvad I tænker omkring det hele.

MVH

Michael Valentin

email: michaelvalentin@live.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

4 med lidt af hvert fra 3 til sidste punkt. Dele din viden så tjener du.

Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

mange tak for dit input. sådan som du skriver, så tænker du på at lave en platform hvor der er lidt af hvert? eller er jeg helt forkert på den?

mvh

Michael

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

x)Hhjemmeside med billeder og videoer 

x) Webshop med salg af spiritus samt tilbehør

x) Blog omkring cocktail og drinks ---Lave denne her 

x) Bordbooking til cocktailbarer osv.--med mulighed for book bord  til x% billigere eller andet tilbud ( personlig vil jeg ikke sats på "Billige")

x) Online magasin omkring barmiljøet----inspire dine klienter , så kan de nyde aften med noget de ikke kun før de mødt dine online magasin- ny bar i byen osv...

x) Dealsite til nattelivet -- Alle elsker tilbud- mere du kan skaffe bedre 

så- loungebar skal være indgang til en fed aften...og en rrigtig Wingman

Husk der kommer circa 5-6000 gæster til københavn på alm weekender og denne stiger til 10-20000( mange gang mere) ved særlige begivenheder som koncerter/ god kamp aftner osv og alle skal vide - HVAD DE SKAL GØRE OG HVOR HENNE.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)