Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til WORDPRESS & PLUG INS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et problem, jeg simpelthen ikke kan finde løsningen på. Jeg har købt domæne gennem Unoeuro, og har valgt at bygge min webshop op i wordpress. Mit problem er dog, at når jeg downloader et plugin i form af enten woocommerce eller Shopp, vil ingen af plugins'ene lade mig indstille dem.  Hver gang man trykker på "Settings" på et plugin, kommer man videre til en ny side, hvor der står: "Error - wp cannot load wc-settings". (samme fejlmeddelse kommer frem ved shopp, bare med shopp i stedet for wc). 

Er der nogen der ved, hvordan det kan være, at jeg ikke kan loade nogle indstillinger eller lignende ved ecommerce plugins? Dette er rimelig essentielt, da jeg ellers ikke kan få opsat webshoppen

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan måske godt være fordi at pluinget ikke er klar til den version af Wordpress og woocommerce du bruger. Har du tjekket det?

 

Tilmeldt 20. Sep 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står at begge plugins understøtter min version af wordpress, så det kan desværre heller ikke være dette. 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for nogle plugins? 

Jeg kan prøve at installere det/de samme plugin på en demoside jeg har. Du er velkommen til at sende det som en PM, hvis du ikke har lyst til at dele det med andre

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)