Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål Angående Website

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået i gang med at blogge og Har flere ideer til hvordan der muligvis vil kunne komme en indkomst... Men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle af jer her inde, hvad i måske tænker er godt... I forhold til at jeg skriver rigtigt meget næsten hverdag, og derfra til hvad den gode mulighed for at kunne få en indkomst senere hen ville være... 

1. affiliate

2. affiliate webshop

3. Markedføring af en eller anden art...

4. At henvise til folks website 

Eller lave en opret bruger også tage penge for at folk de kan læse alt det de vil...

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det, 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke at folk gider betale for at læse :)

er der ikke nogle blogforums, hvor alle prof bloggere vi har set i tv og youtube, snakker om at blogge ?

ligesom dette forum som er om iværksætteri, ligesom der er forums for musikproducere (hvor jeg selv er) ?

Efter hvad jeg har set, så er der flest penge at hente på at lave en youtube kanal.

Med hensyn til dine 4 spørgsmål, så skal du hurtigt lære Bruce Lee metoden ;:)

Gør det altsammen! og få lavet noget SEO.. for når brugeren så leder efter deres interesse, er du bedre placret i søgemaskiner.

Nå, men du skal glemme alt om hvad du kan evt tjene, og fokusere på at give folk noget. Skriv om noget der interesserer mange mennesker, og so mde har brug for, det er vejen til at få brugere. Det er det vigtigste. og de reklamer du putter ind, skal ramme læserne. du skal absolut ikke vise nogen reklamer der har med alt muligt at gøre. Hvis reklamerne er for produkter der har noget med bloggen at gøre, så er det bedst.

Dit punkt 4 er noget af det vigtigste.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Jeg kan godt forstille mig at youtube giver godt... Og det også er en god reklame men det med videoer er ikke min stil, da jeg slet ikke har forstand på det overhovedet...

I forhold til seo... Jeg er lige gået igang med at skrive og her tænker jeg at seo måske kommer af sig selv hen af vejen, med mindre seo er noget mere prof noget i forhold til søgning som jeg intet forstand har på det... Men det kan man vel måske for nogle til at lave for sig, så det kan blive nemmere at finde mig... Men jeg er nu hurtig nok til at få den på google 1... Og her tænker jeg at det ikke har særlig meget med seo at gøre men mere teksten der ligger på hjemmesiden...

Jeg tænker heller ikke at jeg lige nu og her vil tjene penge på det, men det vil komme hen af vejen på et senere tidspunkt... Også som du selv skriver lad det være af samme art som man skriver om, og ikke alt muligt blandet noget, fordi der tænker jeg selv at det kommer man ikke så langt med... 

Du har måske ret i at folk ikke giver og rette en bruger for at kunne betale for at læse det man skriver om. 

Men i hverfald mange tak for svaret og info'en samt tiden og forsat god arbejdslyst... 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hår du styr på dine besøgende ? Hvor mange besøg pr dag / mdr ? Hvordan de kommer ind på du side etc ?
Hvor lang tid de bliver på din side?
Hvor mange sider de kigger på ? Etc

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige gået i gang... Først nu, men den gamle jeg havde var der ca 3 faste besøgende... Som faste læsere, og har ikke haft den så lang tid... Samt at jeg har brugt google + og der ved jeg så ikke hvor mange der har læst disse indlæg. Da jeg ikke kan se om de læser dem eller ej...

Men efter hånden som jeg skriver så skal jeg også have udviklet sitet... Med besøgs tæller og alle de her prof ting, som jeg komme hen af vejen, for at se om der endelig sker noget. Eller om der ikke sker noget

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Installere google analytics. Hvis du ingen besøgende har er der ingen grund til at bruge tid på at tænke på annoncer osv.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh det ved jeg godt... Men ville høre hvad folk synes at være det bedste når det kommer der til... Så jeg ikke skulle bruge tid på det senere hen, 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også overveje Google Adsense annoncer. Det er dog mest interessant hvis du har rigtig mange besøgende.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lavet noget meta tage på min side i nu, og jeg har ikke brugt mit seo felt i mine blogindlæg. Så det er ikke fordi jeg har mange besøgende i nu, men det kommer vel nok en eller anden dag, hvor man bliver bedre til at forstå seo... Ellers må man betale sig fra det, 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:

I forhold til seo... Jeg er lige gået igang med at skrive og her tænker jeg at seo måske kommer af sig selv hen af vejen, med mindre seo er noget mere prof noget i forhold til søgning som jeg intet forstand har på det... Men det kan man vel måske for nogle til at lave for sig, så det kan blive nemmere at finde mig... Men jeg er nu hurtig nok til at få den på google 1... Og her tænker jeg at det ikke har særlig meget med seo at gøre men mere teksten der ligger på hjemmesiden...

Hvis du har ambitioner om at få mange besøgende via søgemaskinerne - Google etc., bør SEO absolut tænkes ind helt fra start. Du kan starte med at kigge på Googles startguide her.

SEO dækker over alt, som påvirker en sides placering i søgeresultaterne lige fra indholdet på de enkelte sider til den tekniske opsætning.

Hvis du ikke vil eller kan investere den nødvendige tid for at lære de mest grundlæggende elementer, bør du få hjælp til det - jo tidligere i processen jo bedre, for både dig og din hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)