Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affillity programs - HVORDAN...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,
Jeg håber der sidder nogle kloge-åger herinde i dette forum! Jeg har et website, hvor man kan booke sig på ture, der handler om den grønne og bæredygtige by. Og jeg vil gerne have nogle flere internationale besøgende til at gå ind og booke. Derfor overvejer jeg at indlede og forslå samarbejde med grønne bloggers og influencers men jeg er jo nødt til at have noget at tilbyde dem. En mulighed kunne være at lave noget affility samarbejde hvor de får en lille procentdel af dem, der rent faktisk booker en tur. MEN hvordan foregår sådan noget egentlig? Og hvem skal man hooke op med (kan se at tradedoubler ikke anbefales fx). Og kan man fx nøjes med at have en booking som mål og deeplinke fra deres side ind til min booking og se at bookingen også kommer fra dem. Skal de have en promokode eller noget. ELler er det nødt til at registreres via et køb - her er så et nyt problem for jeg skal så have sat min hjemmeside (wordpress) op til at kunne kobles på Woocommerce - det er den åbenbart ikke sat op til, dog er det muligt at koble et pay-pal plugin til. (ved dog ikke om det overhovedet kan bruges til dette). Ja, en masse spørgsmål.. Håber der er nogen, der har viden og indsigt til at give mig lidt sparring. På forhånd tak!
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på partner-ads. 

Der er flere fordele ved at have en mellemmand, så ville helt klart anbefale det. En af tingene er, at det er ordnede forhold for begge parter. Desuden er det nemmere for dig at få spredt budskabet om hvilke ydelser du tilbyder og til hvilke kommision. 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)