Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner der kan bygge en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og en god kammerat er på idébasis ved at udvikle et koncept som vi tror ufatteligt meget på.

Jeg er primært regnskab og han er salg, så vi mangler en der kan kode, da konceptet kræver en rimelig detaljeret hjemmeside, som kræver løbende vedligehold og opdatering- Vi tænker at vi ønsker en 3. person som kan gå med i projektet og ligge timer i at opbygge hjemmesiden.

- Kan I anbefale nogle forums, hvor man kan finde en partner som kunne gå med i projektet.? (de skal selvfølgelig vide mere om produktet.. det er klart).

- Man kunne også spørge et webbureau, men er der nogen faldgruber her?

- Er der noget vi bør være særligt opmærksomme på ?

Mvh. F25

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fynbo25.

Jeg har hørt at en del webbureauer "kobler" sig sammen med iværksættere o.l. for at starte nye forretninger op. Prøv at spørge i dit lokale område først, da et lokalt webbureau nok har større interesse i at udvikle websitet sammen med jer.

Mvh.

Lederuddannelserne.dk

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Tilmeldt 29. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Casual Studio Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Fynbo25,

Når i søger udviklere til jeres projekt, så er det vigtigt fra starten at være åben om idéen, om hvad i kan tilbyde af personlige kvalifikationer samt hvad i kan tilbyde udvikleren (løn, andel etc.)

Hvis du går ind på Unge Programmører på facebook vil du se rigtig mange opslag, der ligesom dig forventer at få lavet et kæmpe system, men ikke lige kan tilbyde noget konkret for det, udover andele — og så handler det om at vinde dem over med idéen. =]

Mht. webbureauer, så er det klar faldgruber ja. Mange webbureauer tilbyder færdiglavede løsninger der bliver ændret efter behov, i f.eks. Wordpress. Det er også fint nok hvis man ikke har brug for mere avancerede funktioner, men man kan hurtigt ramme et loft for hvor skalérbart det kan blive.

Du er velkommen til at sende en mail til mig og fortælle lidt mere. Min co-founder og jeg er i opstartsfasen af digital design studio, og mangler projekter at kaste os over til at fremvise. Min mail er i min signatur.

Jeg er forresten også på fyn.

Mvh. Nicolaj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)