Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overtakstseret sms/konkurrence

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de 3 måneden er så teleselskaberne er sikre på at folk har betalt telefonregninger, så de har pengene.

Kunderne betaler de 12 kr. inkl. moms, så det skal du også trække ud af regnskabet. Hvor meget dækker de 95 øre fra hardwired?. Dækker de også bekræftelses SMS'en der sendes til kunden?. 

Du skal være meget opmærksom på lovgivningen på området, ellers kan du få bøder og blive lukket ned på gateway niveau. Du må max. opkræve 12 kr om dagen til denne slags tjenester, så hvis du vælger 12 kr., må du begrænse kunderne til 1 SMS pr. dag.

Hvis du momsregistrerer din virksomhed, kan du trække det meste fra, men da du ikke handler med erhvervsdrivende så har du som sådan ikke brug for en momsregistrering.

Jeg tror dit koncept minder meget om noget en bekendt laver på www.vindmedsms.dk 

Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:21

Det er der jo ikke noget at sige til at teleselskaberne gør det på den måde!

De 12kr som jeg beskriver er bare et eks.

Det er ellers en pæn side de har fået lavet, det er noget af det samme vi tænker på! Men det ser ud til at de har en stor penge tank bagWink

kender du andre udbydere af disse overtakstseret SMS udbyder?  Det er sikkert en del prisforskelle!

Lovgivningen kan du linke den til os?

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 08:49

Udbydere af systemer til at lave konkurrencer?. Som jeg ser det er Hardwired bare et API ikke sandt?.. Så du selv skal programmere op imod deres system. Der findes en række færdige systemer på markedet, vi udbyder selv et og der er flere andre. Hvor du har selve konkurrencen programmeret og klar til brug. 

Det bedste du kan ligge på natbordet til læsning er nok rammeaftalen for mobile indholdtjenester som du finder her

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 15:36

Hej Alle.

Jeg har haft en lignende tanke om at starte en sms konkurrence side i stil med Bidster.

I skriver at man max må opkræve 12 kr per dag, men hos Bidster opkræver de op til 20 kr per sms, og man kan sende 5 sms'er om dagen.

Hvordan kan det være.

Mvh Frede

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

prøv at tage et kig på fortumo, det er nemt gratis og du kan tage op til 50,- pr sms

De tilbyder flere forskelige typer konkurrencer, chat mm.

Det er super nemt og du skal ikke have IT færdigheder for at starte en kampagne. Det kræver intet andet en de 5 min det tager at lave kampagnen før den er klar og aktiv.

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:46

Jeg kan godt skrive programmet for jer. Hvis det har interesse!?

Men en gateway hos f.eks unwire(dem som har 1231) koster 10000,- i oprettelse og ca 1000,- pr måned.

Mvh Søren Jepsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Hr. Buch:

Lidt info

Iøjeblikket køre der tv-spot med KANSAS hvor de siger vind 25.000 kroner - Cool nok Yes - men nærlæser man det med småt når reklamen køre så står der prisen kan løbe op i 72,- kr ved 9 spørgsmål, i mine øjne rent bondefangeri.

Helt enig! Det er det samme med de reklamer, der kører på MTV, hvor man "lokker" folk til at købe sit "produkt". Det er sgu tarveligt... Ved selvfølgelig ikke om det er sådan noget, I vil lave...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)