Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt wordpress forum?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er gået i gang med et nyt projekt, som går ud på at jeg gerne vil lave et nyt wordpress forum.Selvfølgelig i Wordpress med BuddyPress. Det skal være et sted hvor folk hjælper hinanden og giver hinanden gode råd. Der vil desuden være en blog hvor der skal være nogle guides til hvordan man gør nogle forskellige ting i wordpress. Det kan f.esk. være opsætning af en Wordpress blog eller gode plugins.

Jeg vil derfor hører om hvad folk siger om ideén og om det er noget man kunne finde på at bruge. Jeg vil også gerne hører hvilke plugins jeg kunne bruge for at få en pæn side op at stå, hvilke kategorier som kunne være en idé at have i forumet.

Håber at der er nogle som vil komme med nogle gode råd

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VKM,

Jeg tror personligt at det er en svær udfordring. Prøv at tjekke hvor mange grupper der allerede er på Facebook omkring Wordpress. Jeg har selv overvejet om man skulle lave noget a la WPQuestions på dansk, men jeg tror Danmark er for lille til den slags.

Mvh. Lars

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak. Det er selvfølgelig også nogle ting som jeg skal tænke på.

Jeg tror enligt bare at jeg gerne vil lave et forum for at hjælpe andre mennesker i gang med deres hjemmesider, da jeg ved at der er mange som gerne vil prøve at lave en hjemmeside, men de ved ikke hvordan de kommer i gang. 

Jeg har selv stor interesse i at lave hjemmesider og laver tit nogle demo hjemmesider for at se om hvad man skal bruge for at få en pæn hjemmeside. Det kan være hvilket hvilken designskabelon eller plugins der er bedst til at bruge og hvad det vil koste at komme i gang

 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt. disse emner som jeg gerne vil besvare, mangler der flere?

  • Feedback på hjemmeside, webshop eller blog
  • Gode plugins 
  • Ny til Wordpress? hvad skal der til for at lave en hjemmeside, webshop eller blog?
  • Skabeloner - Hvad er bedst at bruge? og hvorfor?

Jeg sætter stor pris på at hvis folk vil hjælpe

 

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 10
Fra  CondomCity Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
God ide, men tænker at konkurrencen er for stor. Selvom du skriver på dansk, tror jeg det bliver en udfording. Da der er MANGE wp Q and A's derude.
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Jeg har pt. disse emner som jeg gerne vil besvare, mangler der flere?

  • Feedback på hjemmeside, webshop eller blog
  • Gode plugins 
  • Ny til Wordpress? hvad skal der til for at lave en hjemmeside, webshop eller blog?
  • Skabeloner - Hvad er bedst at bruge? og hvorfor?

Jeg sætter stor pris på at hvis folk vil hjælpe

Jeg tror det bliver en udfordring, da forums er meget svære at drive til noget, fordi det kræver så stor en brugerbase og aktivitet. De fleste ville kunne få dækket det behov f.eks. her på Amino eller gennem Facebook grupper.

Men hvis du skulle tilføje nogle emner, så kunne det være:
- Noget omkring fejl, fejlsøgning, bugs i Wordpress
- Woocommerce - Alt fra betalingsløsning, til fragt, moms og produkter
- Noget mere teknisk - HTTPS, Hastighedsoptimering, migrationer, redirects osv.
- Oversættelse af WP theme / multilingual 
- SEO i Wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)