Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger samarbejdspartnere til online tv-kanal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer.

Jeg er en ung mand på 25 år, der længe har gået med idéen om at skabe en online tv-kanal og derfor håber jeg at der er nogle herinde, der måske er interesseret i film & tv produktion og som kunne være interesseret i at være med til at starte dette projekt op.

Der er til at begynde med ikke tale om en virksomhed, men en YouTube-kanal og senere en hjemmeside. Der bliver med tiden måske en mulighed for at vi kan tjene penge igennem YouTube.

Det er mit indtryk at flere og flere vælger streamingstjenester til og flow-tv fra og derfor tror jeg på at vi med den rette markedsføring og motivation for vores produktioner, kan få success med vores YouTube-kanal.

Egentlig vil der ikke være noget i vejen for at starte dette op selv, men det ville være så meget mere fantastisk hvis vi var et fællesskab af personer, der alle har samme interesse for at producere programmer, så vi kan have en "redaktion".

Hvilke opgaver vil der være for vores redaktion:
- Casting og at finde medvirkende til vores produktioner.
- Tilrettelæggelse & Planlægning.
- Udvikling af nye formater til vores produktioner.
- Fotografiske opgaver som videooptagelser og billeder.
- Videoredigering.

Jeg forventer at du:
- Er mindst 18 år.
- Har interesse for tv produktion.
- Er motiveret omkring projektet, men at du er indforstået med at det indtil videre kun er en hobby.
- Har en grundlæggende forståelse for at betjene et videokamera og/eller et videoredigeringsprogram.
- Er social og kan lide at være i selskab med en masse forskellige slags mennesker.

Det er en fordel hvis alle på redaktionen selv har videokamera og mikrofon af nogenlunde god kvalitet, men det er ikke et krav, da man vil kunne låne mit videokamera.

Dette kan jeg tilbyde:
- Et stærkt fællesskab, hvor der er plads til at have det sjovt.
- Erfaring med professionel tv-produktion, både som medvirken og som en del af en produktion.
- Motiveret og seriøsitet omkring projektet.
- At du får et styrket CV, ved at være med til at starte en online tv-kanal op fra bunden.

Jeg er på nuværende tidspunkt bosat i Vejle, så det vil være en fordel hvis du er bosat indenfor en overskuelig afstand, men ikke et krav, da jeg har mulighed for at komme rundt i Danmark.

Hvis det har vundet din interesse, eller har du nogen spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 09:37

Du bør fortælle hvad kanalen skal dreje dig om!

Det er jo ikke sikkert at "Peter" gider lave tv om pigeting, skønhedprodukter, blogs m.m.

Tilmeldt 27. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:09
Hej Jan.

God konstruktiv kritik og du har fuldstændig ret.
Hvilke produktioner som vi skal beskæftige os med, havde jeg tænkt mig skulle udvikles i samarbejde.

Selv har jeg nogle idéer til nogle formater.

Et af formaterne er et afslørende program, hvor hovedpersonen mistænker sin partner for at være ham/hende utro.
I programmet vil vi gå i dybden i parforholdet og undersøge om der er noget om snakken. Til sidst vil der så være en konfrontation.

I et sådan program vil vi dog tage højde for etikken ved omstændighederne. Det kunne være at gøre den utro part anonym ved hjælp af sløring.

Jeg havde tænkt at der vil blive produceret ét program/en serie af gangen.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)