Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af app, programmering osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg har fået en god ide til en app til erhvervslivet. Der er mange udfordringer..

1. Jeg aner ikke hvordan man laver en app.
2. Den er meget kompliceret.
3. Den branche det er inden for er dyr og de andre firmaer der laver noget lignende er nogen af verdens største Telecom firmaer.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at komme igang? Jeg skal selvfølgelig nok fortælle mere om projektet.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig at bruge lidt mønt på denne bog, den kan også købes digital ved lix. 

Når du har læst den, er du parat til at lave dine tanker til en idé og du er parat til at se om din idé kan blive til en app. 

Herefter kan du komme med mere information, da du nu har fået viden om, hvad er det folk vil have af information, hvis de skal hjælpe dig. 

Fra idé til app
- Sådan gør du!
af
Christian Nielsen, Michael Thing & Steven Højlund

Tilmeldt 25. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar😊 det vil jeg gøre!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig,
hvis du vil have lidt sparring omkring mulighederne.
Og en vurdering af ide, og eksekvering.

Skriv på jd@icode.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian, 

Der er mange overvejelser at gøre sig, hvis man ikke er vant til at arbejde med apps. Kontakt mig gerne for en snak om mulighederne.

Mit bedste råd vil næsten altid være at få udarbejdet en kravspecifikation på app'en, så du har et bedre indblik i projektets omfang. I den proces, bliver man typisk også skarpere på hvordan ideen helt præcist skal formes. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sebastian

Hvis du ikke aner hvordan du laver en og og at den er meget kompliceret - så er det første du skal gøre at finde en "ven" med erfaring som vil kunne hjælpe dig - og den ven skal ikke samtidig være din leverandør.

Der er mange tekniske ting der skal tages stilling til undervejs, kravene til leverandøren skal være "skarpe" osv. Hvis du ikke har en med i dit "ringhjørne" så har du stort set ingen mulighed for at få success, og slet ikke med en kompliceret app.

Det er ikke fordi at dine leverandører ønsker at snyde dig - de fleste er meget reelle, men de laver jo kun det du beder dem om, skal du herefter have lavet mere, typisk fordi der er noget du har glemt eller som skal være anderledes så skal du jo også betale for det - og det kan godt komme til at koste rigtigt mange penge.

Håber ikke at jeg tager modet fra dig, men det er meget let at komme galt afsted her!

//Morten

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Jeg vil foreslå dig at bruge lidt mønt på denne bog, den kan også købes digital ved lix. 

Når du har læst den, er du parat til at lave dine tanker til en idé og du er parat til at se om din idé kan blive til en app. 

Herefter kan du komme med mere information, da du nu har fået viden om, hvad er det folk vil have af information, hvis de skal hjælpe dig. 

Fra idé til app
- Sådan gør du!
af
Christian Nielsen, Michael Thing & Steven Højlund

Bogen kan lånes på biblioteket. Har selv læst den og blev klogere ift hvad jeg allerede vidste

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)