Hej Aminoer! Vi driver en turistvirksomhed på Djævleøen med et rigtigt godt renommé. En masse gæster i Guds frie natur som er interesserede i både oplevelser og aktiviteter. Desværre er vores tid begrænset og ofte bliver det i sagens natur venstrehåndsarbejde fordi vores tid går med alm. drift i min. 70 timer ugentlig når det rigtig går løs. Vi søger derfor en eller flere højrehåndede ildsjæl(e) og sparringspartner(e) til udvikling, konkretisering og implementering af ideer, afprøvning af koncepter, demonstration af nyopfindelser, både de store og de små. For dig vil det være en god mulighed for at få afprøvet dine nye koncepter uden de store omkostninger, for os ville det være en fantastisk mulighed for at aktivere vores gæster og sikre noget spændende omtale, og at give gæster en 'aha'-oplevelse udover det sædvanlige. Kan vi som udgangspunkt finde en fem-seks aminoer som kunne tænke sig at være tovholdere til en Amino WeekendEvent hvor vi disker op med Danmarks sjoveste mad, Danmarks sjoveste musik og Danmarks sjoveste aktiviteter for børn og voksne. ...over to you. |
Lyder rigtigt spændende og et godt initiativ. Jeg sender lige dig/jer lidt beskrivelse af hvad jeg kunne byde ind med på en PM.