Jeg har modtaget denne mail fra Told og Skat (info@skat.dk) med overskriften BLING.DK (mit domæne og virksomhedsnavn)
Først står mit navn og adresse, derefter:
------
"Merer for at du følger loven om at være moms reg..skal din fulde adresse og se nummer være påført denne side..
Du bedes henvende dig til skat på vores konto i Varde.. inden 8 dage..
Skat Internet Kontrollen.."
------
Synes mailen er skrevet i et underligt sprog så vil lige tjekke om der i det hele taget er noget der hedder "Internet Kontrollen" inden jeg henvender mig til dem i morgen.
Spørgsmålet er om det ikke er en der tager lidt gas på dig... Der findes jo en lille spøg, hvor man kan sende mails fra en anden http://www.jomfrubussen.dk/diverse/send_email_fake.php
Men den skal bestemt ikke udnyttes
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hehe... Held og lykke i den kamp... Du kan evt. prøve at tjekke deres IP-adresse på Ripe.net, for at se om du kan finde virksomheden det er gjort fald (hvis det selvfølgelig er gjort fra en virksomhed og IP-adressen er forbundet med dem)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Så vidt jeg husker så har Told & Skat ikke brugt begrebet "se nummer" i flere år, men derimod "CVR-nummer", samt at de muligvis ville være bedre til at stave og til dansk gramatik end det der
Det er vist ikke - som de andre svar giver udtryk for - fået en mail fra det RIGTIGE SKATTEMONSTER ;-)
Lad os håbe - når og hvis de skriver igen - de rigtige monstre, at de så rent faktisk sender en mail hvor du bedes møde i Varde for at få penge TILBAGE ;-) ...for så er der helt sikkert sket en fejl, men så er det bare med at komme afsted! I en fart!
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic