Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min Wordpress support site

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer.


Jeg har behov for nogen nye øjne på mit site.

Sitet er stadig under udvikling og jeg arbejder stadig på korrektur læsning, samt yderligere tekster, ønsker dog lidt feedback. Specielt om det giver mening?

Mit sitet hedder Wordforce.dk

Mange tak på forhånd

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,


Jeg har egentlig ikke så meget andet at tilføje, end at sige: Det ser godt ud! Nemt, overskueligt og lige til at gå til :)

To enkle bemærkninger: Cookies boksen og chat-funktionen overlapper hinanden, på mobilen? Og WordForce? :) Genialt domæne-navn!

- Louise

Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Tusind tak for dit feedback. Det sætter jeg utrolig stor pris på.

Jeg får naturligvis lige kigget på cookie boks og chat. Gost set 😉

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,


A little padding here, a little bit of margin there, and Bob is your uncle! :) Alternativt kan du overveje om chatfunktionen måske kan have en delay-timer på?

- Louise

Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået rigtig meget feedback på mit website, og tusind tak for dette.

Inden jeg forsætter med tilretninger osv, vil jeg høre om andre vil tage et kig :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg er ikke så meget til blå baggrund med hvid skrift, jeg synes det bliver sådan lidt koldt og svært at læse. Men det er jo op til Jer. Jeg ville nok finde nogen billeder med nogen mennesker på, gerne nogen teknikere.

Ang. selve produktet, synes jeg det virker som om der er en stor kompetence bagved, det virker prof. Men jeg tror markedet er svært at skabe som enkeltprodukt, simpelthen fordi I måske lægger jer op af nogen support-ydelser, som hostene har gratis.

Måske, nu tænker jeg bare ud af boksen, kunne I finde en samarbejdspartner på hosting og lave en samlet pakke inkl. hosting, så ville jeg synes det var mere interessant, end at I kører med ekstern adgang. Når jeg har valgt hosting hos nogen bestemte firmaer, var det bestemt også pga. nogen medarbejdere, som jeg vidste kunne deres ting. Det som regel ikke været den anden vej rundt, at jeg har fundet nogen udefra til at hjælpe.

Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pbille.

Tusind tak for for dine input. Det sætter jeg virkelig pris på.

Jeg vil helt sikkert undersøge det med at skabe et samarbejde med hosting.
Jeg har faktisk også udviklet produktet jeg kalder White-Label, simpelt for at hjælpe dem der i forvejen har lavet en masse websites for andre, kan tilbyde mit produkt. Det tror jeg også er en vej ind. 

Der er ingen tvivl om det kan være svært og det har jeg da også opdaget, men jeg tror så meget på det er et produkt der er brug for, og kan skabe rigtig meget god værdi til alle der har en WP site (Og det er fan** mange) :) 

Vh
Mads

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser helt professionelt ud, dog studsede mit øje sig over at WordForce står lidt over i venstre side istedet for i midten nederst på siden men det måske med vilje ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Linkcentralen,

Har lang tid går der enlig fra at man har anmodet om at i sætter ens link op til at det kommer op? Og er der noget man skal gøre for at det kommer op?
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gad jeg også godt vide:)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)