Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekspert i coating?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal bruge en ekspert i coating, som har forstand på coating af produkter som blandt andet bolsjer. Samt produkter med samme egenskaber. Hvordan og hvorledes man får coated disse 100% således at de ikke fedter/ klistre sig sammen.

Jeg håber i er eller kender nogen der kan hjælpe mig med dette.
Kontakt mig endelig hvis i har spørgsmål hertil.

Mads

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at være noget mere specifik frem hvad det er du skal have coatet og hvilken egenskaber coatningen skal have. umiddelbart antager  jeg at der er tale om fødevare ? 

i øvrigt findes der bøger om emnet bl.a.:

Edible coatings and films to improve quality

Elizabeth A Baldwin,Robert Hagenmaier.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for dit svar, jeg tager et kik på bøgerne.

For at gå lidt mere i dybden:

Jeg skal have coated vores nye lerduer.

Den letteste måde at beskrive det på er at vores produkt minder meget om bolsjer. Og opfører sig på samme måde i færdigt produkt.

Det vi skal have lavet, er en coating der kan pakke duerne lufttæt, således at de ikke bliver fedtede (i temperaturer -10 til +40/50 grader C). Denne coating behøver ikke være fødevare godkendt. Men det er væsentligt at den er miljøvenlig.

Mads

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du bøvlet åbenbart stadig med dine lerduer.  Tro du skal starte med at undersøge hvad årsagen er til at de bliver Klisterede /bløde ? Er det vand eller noget andet der er skyld i problemet?  Hvordan er duerne når de er færdige i productionen.  Hvad råvare bruges i duerne? 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)