Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncekontrakt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har fået til opgave at lave en salgsmappe til en kunde. Kunden har et ønske om at der skal være annoncer på bagsiden af salgsmappen, og jeg skal stå for salget af dem.

Nu vil jeg så høre jer, om der evt. findes en form for standard kontrakt jeg kan bruge rettet mod annoncørene, således at der er rene linier mellem mig og annoncørene?

På forhånd tak.

Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 01:00
Er der virkelig slet ingen kloge hoveder herinde, der kan hjælpe med sådan en aftale?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:25

Prøv og hør Hans Kjer, han er jo igang med sit eget magasin, så han må også have lavet en del annoncekontrakter efterhånden!

/Brian
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:18

Hej Mikkel.

Prøv evt. at tage kontakt til Danske Sælgere de må da ligge inde med noget standart kontraktformular.
Ellers sender du blot en PM til Hans Stokholm Kjer, så skal han nok hjælpe dig!

Salgsmappe? hvad havde din kunde tænkt sig, et A4 omslag med bagsiden fyldt med annoncer, som skal betale "Salgsmappen" det virker lidt billigt, ik? Du har vel også noget at sige som konsulent og rådgiver?
Hvis der er tale om A4 præsentationsomslag findes der et hav af standard stanseforme, som du kan vælge ud fra.
Held og lykke med opgaven.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 23:27

Hej Mikkel,

Måske du kan finde noget på www.borsen.dk eller lignende. Deres annonceafdelinger har typisk nogle retningslinier / std kontrakter liggende. Ellers - Google det !!
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 11:16

Hej alle,

mange tak for jeres svar :-)

Dato: 3/15/2006 2:18:29 PM Forfatter: Heidi
Salgsmappe? hvad havde din kunde tænkt sig, et A4 omslag med bagsiden fyldt med annoncer, som skal betale ''Salgsmappen'' det virker lidt billigt, ik? Du har vel også noget at sige som konsulent og rådgiver?
Hvis der er tale om A4 præsentationsomslag findes der et hav af standard stanseforme, som du kan vælge ud fra.
Held og lykke med opgaven.

Det er lige præcis hvad han har tænkt sig - økonomisk er det en ordning jeg ikke har noget imod, men jo vi kan godt blive enige om at det virker lidt meget billigt, men sådan er kunder så spændene :-)

og mange tak :)

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:02

Hej Mikkel.

Nu er det godtnok længe siden du har lavet dette indlæg. Men hvis du stadig har brug for salgsmapper - så tage lige et kig på vores hjemmeside: www.projektomslaget.dk

Siden omhandler en helt ny idé, hvor man printer på et kartonark som derefter foldes til et omslag/salgsmappe. Printet foretages på en helt almindelig printer el. kopimaskine som kan printe overstørrelse A3.

mvh

Projektomslaget.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)