Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønsystem - udbetaling af løn fra selskab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er tre medejere af et IVS og vi skal til at udbetale lidt løn for første gang.

Vi har snakket lidt med skat om hvordan det gøres, men er stadig lidt i tvivl.

Er der nogle af jer der kan forklare hvordan man gør? og evt. anbefale et lønsystem(hvis det er nødvendigt)
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De som vælger DataLøn som lønsystemvil blive hjulpet godt i gang. Hvis man ikke har arbejdet med løn før, er der mange ting at sætte sig ind i. Derfor tilbyder DataLøn et opstartskald, hvor de guider dig igennem de vigtigste ting, så du er klædt godt på til lønarbejde. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Danløn

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret.

Det er også det vi har fundet frem til.

Derudover så vi at man kan registrere sporadisk udbetaling af løn hos skat, så man ikke skal lave nuludbetalinger...
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at man hos SKAT (med LetLøn) kan løse opgaven uden et lønsystem, men det giver i 99,99% af tilfældene meget bedre mening at bruge et lønsystem. Prisen er ca 20 kr pr lønseddel i de lønsystemer jeg kender til.

Jeg kender Danløn bedst og der bliver du guidet gennem opstarten. Opret en konto der og brug Danløn supporten til at afklare tvivl så I får gjort det rigtigt fra starten.

Husk også jeres ansættelseskontrakter.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist lige lavet ændringer omkring 'sporadisk udbetaling', men I kan få Danløn til at lave nulindberetning automatisk.

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hedder Tine og sidder hos Dataløn. Jeg vil rigtig gerne hjælpe jer til den rigtige løsning.

I kan kontakte mig på tlf. 4282 2226.

Med venlig hilsen

Tine Henriksen

Dataløn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Langt lettest vil jeg påstår Dataløn er - ikke billigst men det er små penge i forhold til den sikkerhed og ubesværethed synes jeg faktisk, hvis I slet ikke har prøvet løn før

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Danløn Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Mit navn er Mia Veldorm, og jeg sidder i Danløn. Der er netop kommet nye regler på området med sporadisk indberetning, det kan du se mere om på bloggen på Danløns website.

Jeg og hele holdet bag Danløn sidder naturligvis klar til at hjælpe dig. Du ringer på 70 80 60 58, så kan du vende dine overvejelser med os.

Mange hilsner
Mia Veldorm
Danløn


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)