Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bidragssats Privat vs APS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at leje en lejlighed ud jeg ejer privat. Dette skulle foregå via VSO men jeg overvejer også at sælge den til mit APS og gøre det derigennem. Jeg kan dog se at bidragssatsen er meget høre for et erhvervslån end privat og vil høre om dette er normalt og om der altid skal betales sådan en stor ekstra bidragssats?
Min belåning er ca 40% og privat kan jeg få 0,27% ved RD og erhvervssatsen er 1,2%!

Derudover vil jeg høre om der er nogen fordele ved driften igennem APS istedet for VSO, jeg har i forvejen næsten hele min økonomi inde i APS'er og får ingen privat løn eller udbytte men lever derimod af renteindtægter fra tilgodehavender fra disse APS'er så min private økonomi er meget spinkel og simpel så jeg ville gerne undgå at komplicere den via VSO og istedet blot få lejligheden sat ind i regnskaberne for selskaberne istedet. jeg vil dog ikke gøre dette hvis jeg ender med store bidragsomkostninger.

www.google.com

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skygge mand, det kan godt være, jeg er ikke ret meget inde i erhvervs lån. Men uanset var min forventning at omkostningerne ville ligge på samme niveau privat som erhverv for et tilsvarende lån men der er jeg måske helt galt på den? 

www.google.com

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror omkostninger ved erhverv er højere, da riskoen er højere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte højere for erhverv
Venlig hilsen John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)