Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Softwareudvikling i Danmark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Først og fremmest - jeg skal ikke indhente priser eller tilbud! ;) 

Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, og der er mange udviklingshuse i Danmark som laver web, app og softwareudvikling, men hvem er de allerstøreste leverendøre i Danmark indenfor de IT-løsninger? (Som f.eks. KMD, selvom de vel primært laver til det offentlige)

Nogen som kan hjælpe med at gøre mig lidt klogere på emnet? 

Tusind tak på forhånd.

(Ift. størrelse tænker jeg omsætning og antal medarbejdere)

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan muligvis bruge proff.dk og deres segmentering efter branchekode(r), og sortere efter højest omsætning? :-)

Bare et forslag, ved ikke om det er muligt.

Mvh.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Netcompany og NNIT kunne være et par gode bud

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Børsen laver en gang om året en opgørelse over Danmarks "største" virksomheder, og så vidt jeg husker indgår der i den også en liste over de 100 største IT-virksomheder. Det må være et rimelig godt udgangspunkt, men du skal finde en person som har listen liggende eller adgang til den elektronisk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg er kommet frem til at de bedste bud nok er Netcompany, Systematic, KMD, Trifork, EG, Atea og NNIT.

Umiddelbart er det lidt svært at gennemskue ydelser hos enkelte af dem, og så gør enkelte af dem åbenbart ikke meget i SEO. (eller også har jeg søgt forkert)

Fandt ud af det via Google, Facebook og som nævnt Børs liste.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spurgte til softwareudvikling. Hvor tænker du at SEO passer ind der?

Du skal nok lede efter et marketingbureau hvis det er SEO du mangler.

Overvej også om du har brug for at få fat i en af de største. Jeg arbejder selv hos en af ovenstående, og jeg ved at dit projekt skal være meget stort før det er interessant her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej @Gweb

Mit tidligere svar var måske ikke helt korrekt formuleret.

Jeg skal ikke have nogen ydelser fra dem - jeg var blot nysgerrig.

Det jeg mente med at de ikke gør meget i SEO, var netop at de var svære at finde frem til på Google ;) Det var primært mindre udviklingshuse som dukkede op.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For virksomheder i denne størrelse er salgsprocessen noget anderledes, end for de mindre virksomheder.

Projekterne har en størrelse der kræver en "high-touch" salgs indsats med prekvalifikation, udbud, udarbejdelse af tilbud osv - her kender kunderne udmærket de enkelte virksomheder, så deres tilstedeværelse på nettet, med egen hjemmeside har helt andre årsager, som f.eks branding i forhold til samarbejdspartnere, medarbejdere osv.

Jeg tænker ikke at de bruger megen tid på SEO, ihvertfald ikke på generiske termer som "Softwareudvikling", søger du derimod på tekniske termer, teknologier og løsningersom f.eks s/4hana osv så dukker der nok nogle flere op.

//Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)