Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Mine købs kvitteringer - hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er lige inde og forsøge mig med Dinero regnskabsprogram og har udfordringer med at bogføre vare jeg bruger i mine behandlinger af kunder.

Jeg får hele tiden kun kontoen frem der hedder vareforbrug - vare til videre salg.

Nogle der kan hjælpe med at hvilken konto jeg kan bruge når det er produkter og vare jeg bruger under min behandling af kunder.
I dette tilfælde er det nåle.

Vh GSHansen
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vareforbrug

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk ligemeget om det er til salg eller ikke . Du køber varer med moms og så flytter du fra varekøb beløbet UDEN moms ned til varelager - 

Det kan du sådan set nøjes med i værste fald 31/12 (eller sidste dag i regnskabsåret) så du kan, som jeg ser det bare bruge varekøb (til salg) eller lave en magen til med to numre højere - men det gør ingen forskel Bare du husker mindst inden regnskabsåret at flytte værdien af varelageret ved indtaste værdien UDEN moms som varelagerregulering. Amino har forklaring på hvordan - i alle fald for plus som jeg da vil anbefale http://johnhannover.blogspot.dk/2016/11/varelager-er-ikke-en-udgift.html  siger mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange takker for svar, jeg kigger på det så 😎

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)