Jeg har for nylig solgt mine anparter i et mindre konsulentfirma, som jeg var med til at stifte for 7 år siden, pga. uenighed om fremtiden med min tidligere partner. Har arbejdet meget med PR, kommunikation, events, markedsføring, salg, ledelse og forretningsudvikling. Nu skal der ske noget nyt og så må Amino lige prøves af inden jeg bliver lønmodtager. For jeg vil helst fortsætte med at være selvstændig. Jeg mangler dog lige den gode forretningside eller den serviceydelse som alle sukker efter. Min baggrund er fra Handelshøjskolen, jeg er 41 år og har mange års erfaring som konsulent/rådgiver/projektleder. Jeg forestiller mig, at der må være en række nye, spændende virksomheder derude som har styr på deres produkt, men måske kunne bruge en professionel PR og salgsindsats for at blive synlige på markedet. Du/I skal enten allerede være et selskab (Aps eller A/S) eller tæt på at være det, gerne sælge viden/services/rådgivning, ligge i Københavnsområdet og have lyst til at få en ny partner ind i butikken, som allerede kender til de mange forskellige udfordringer en iværksætter skal kunne løse. Så lad mig høre fra de virksomheder der mangler en ny/ekstra forretningspartner til at tage sig af salget og kunderelationerne! Måske kan vi finde ud af noget sammen!? Besvarer kun seriøse henvendelser. Send gerne PB. |
Hej, jeg har det modsatte problem. Jeg har virksomheden, produktet og kunderne men mangler partneren og sælgeren. Jeg driver en softwarevirksomhed som har udviklet produkter til store virksomheder med eget callcenter og som som benytter Cisco's Enteprise IP telefoni. Jeg har nu flere rigtig store kunder i danmark og næste step er at få løsningen til udlandet hvor der er et langt større kundegrundlag end i danmark.
Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med en som er god til kundekontakten og salget, meget gerne med call center erfaring, og som ikke har noget imod lidt rejseaktivitet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få en snak med dig og andre som passer på denne profil.
Lidt om mig selv. IT uddannet, tidligere it konsulent, arbejdet i udlandet et par gange, 44 år og har drevet selvstændig virksomhed i ca 12 år. Bor i nordsjælland.