Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp mod betaling

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I alle fald kan du få godt tilbud fra www.agera.dk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ofte at du henviser til agera.dk - får du betaling for det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det er ofte at du henviser til agera.dk - får du betaling for det?

  nej hvorfor tror du det? du henviser vel ex til toldbutikken i Helsingør fordi du har erfaring og hørt godt - (har jeg så også og faktisk ud fra din start anbefaler jeg nu også Rikke som jeg har fået fine tilbagemeldinger på) så nej jeg bliver ikke betal

Har du andre gode sider der kan give hurtige tilbud på revisorer - så kom dog endeligt med dem - og så - ja der er vel lidt sympati fordi det er samme familie som Amino - og jeg har kun hørt godt fra brugere (kunder  - jeg har hørt utilfredse revisorer der mener priser er for pressede, men det er jo ikke spørgsmålet her)

Jeg mener det som et godt råd - og forstår nu ikke helt din mistanke

Hvis du tænker, at jeg støtter Martin Thorborg uanset hvad, tager du fejl faktisk, men omvendt, så synes jeg hans Amino OG hans Dinero specielt, er meget imponerende og fra kunder har jeg kun hørt godt om Agera -

Jeg er kun glad for at kende lidt til mændene bag det jeg anbefaler, og er faktisk ganske tryk ved meget af det Martin har sat i gang.  Ikke blind følger, for jeg brokker skam også hvis der er grund, og jeg anbefaler oftest f.eks at man tester flere ting sammen - ex dinero, billy, economic for at finde hvad der er bedst i en prøveperiode - Jeg kender bare ikke selv andre revisor/bogholder find - sider som jeg har hørt så godt om fra brugere der har meldt tilbage til mig. 

Men JA jeg synes Martin Thorborg generelt gør det skide godt og skammer mig slet ikke over at støtte op, når jeg selv også synes produktet er fint nok og nej  ¨- jeg er ikke i lommen på nogen som helst, og klarer mig 100% også uden at behøves det Cool 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt har RAVN mundvigene nedad og finder på mange mærkelige brokkerøvsting.

Det ligner da ikke noget at stille det spørgsmål du stillede I dag kl. 22.22 til Hannover, der gang på gang giver fantastisk gode råd.

Der er givet RAVN 1 stjerne for den kedelige bemærkning kl. 22.22, der burde gives minus 10 stjerner.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen

Prøv nu lige at hæv dig lidt over Ekstrablads niveauet! nu er det vist ret begrænset hvor mange brokkerøvsting jeg kommer med set i forhold de mange gange jeg rent faktisk hjælper folk - hvor meget bidrager du egentlig selv med ?

Hvorfor i alverden er det ikke et spørgsmål at stille John, bare fordi han kommer med fantastiske råd i andre sammenhænge?  Mig bekendt er det et ret legitimt spørgsmål også selv om det kommer kl 22.22 ( utroligt du går op i hvornår det er skrevet).  

Personligt undre jeg mig så ment over at der gang på gang henvises til en tidbudportal - frem for at komme med nogle konkrete anbefalinger af firmaer.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Personligt undre jeg mig så ment over at der gang på gang henvises til en tidbudportal - frem for at komme med nogle konkrete anbefalinger af firmaer.
det må du da gerne undre dig over - uden dermed at beskylde mig for at være skjult betalt. Man kan da med lige så stor ret tro, at de som anbefaler den samme - et eller andet-  er betalt der og her var der en der ikke sagde hvor i landet eller noget som helst - og så er en tilbudsportal vel meget nærliggende. Jeg synes det er rent uforskammet at stikke andre i skoen, at de skulle være betalt for det ene eller andet - uforskammet og galt - helt enkelt. Du skulle faktisk hellere sige undskyld og tak for klargørelse af at jeg IKKE er betalt - Det gør voksne mennesker hvis de har beskyldt en eller anden for noget uberettiget.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magnus,

Hvis du ikke har fundet hjælp endnu til at kigge på dette, så send blot en besked - så kigger vi på en løsning til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)