Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt for lang waittime på webshop

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan bruge Googles værktøj Pagespeed insights denne har jeg brugt til at optimere mit eget site- Prøv at kør dit site gennem det værktøj, vil meget gerne hjælpe dig hvis du har nogen spørgsmål
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Domino Evers:

Intet i den liste har noget med spørgsmålet at gøre i form af "wait time", og "time to first byte".

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ttfb er sådan set okay, men dine billeder skal du nok se lidt nærmere på.

Få dem skaleret korrekt og komprimeret, bare dit logo fylder ca. 10 gange så meget, som nødvendigt.

herudover kan du overveje, om det giver mening, at vise 52 produkter på forsiden. Jeg ville nok vælge knap så mange.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Ttfb er sådan set okay, men dine billeder skal du nok se lidt nærmere på.

Den er okay, så længe du rammer cache, den er ikke OK, hvis du rammer ting som ikke er i cache, dvs admin-ajax.php, WooCommerce ajax kald, ting så som kurv og lign som ikke kan caches ret godt.

"Problemet" er langsom load af produkter fra WP backend, samtidig med caching plugins som bruger output buffering sløver siden. Slår man de par plugins fra der bruger output buffering, og har siden på en server der kan flushe data anderledes, så er time to first byte godt 10-12x hurtigere.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Well, når folk først har klikket køb, så gør det vel ik noget, der går 3 timer før kurven kommer frem.

Forsiden er jo også kun 1 af siderne, men at fyre 52 produkter på, er nok liiiige fancy nok.

Måske 5 kunne gøre det + kategorier

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Well, når folk først har klikket køb, så gør det vel ik noget, der går 3 timer før kurven kommer frem.

Tror enhver SEO mand og konverteringsmenneske vil skrige lidt ved den kommentar :) Jo det har betydning - folk gider ikke vente, og det handler ikke blot om at folk er kommet i kurven, der handler også om hvis cookies bliver sat som resultere i at den cache der er tilgængelig ikke kan leveres, eller hvis, baseret på plugin der skal laves en "private cache" til den kunde's session - så vil det sløve hele browsing af siden ned også.

Jonas Jørgensen:

Forsiden er jo også kun 1 af siderne, men at fyre 52 produkter på, er nok liiiige fancy nok.

Det er også alle de andre sider på hjemmesiden der har samme problem - og at vise 52 produkter bør reelt set ikke være noget problem hvis det er optimalt - der findes andre WordPress hjemmesider der loader 52 eller flere produkter per side, og gør det på ~ 0.4-0.5 sekunder istedet for 2.5-3.5 sekunder.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med kurven var nu også bare en joke

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tusinde tak for alle jeres svar og især jeres engagement! Dejligt i brænder så meget for det!

Jeg har helt sikkert fået noget at arbejde videre med. Tak for det!

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Alle

Jeg har nu shoppen helt nede på en loadtid der hedder 7-800ms for https://byroi.dk

Hvad virkede så?

Jeg til min store forbløffelse var det mine redirects der gjorde fejlen, og nogle enkelte indbyggede wp calls. 

De er alle rettet og WP calls er flyttet, så de først loader når man gå på selve shoppen.

 - En anden ting den største fejl overhovedet. Jeg havde IKKE et child theme, dvs. hver gang jeg retter en fejl med php kode, så fjernes den når mit theme bliver opdateret. Det er nu ændret :) Jeg anbefaler ALLE at få et child theme!

Igen tuisnde tak for alle de super seriøse henvendelser jeg har fået. Det har virkeligt udvidet min horisont.

TAK TAK TAK! <3

 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)