Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidligere arbejsgiver forsætter med at betale løn

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det komisk at du indrømmer på et åbent forum, at du er fuldstændig klar over at du fejlagtigt har fået udbetalt løn i både december og januar. Derudover prøver du at finde smuthuller i loven så du ikke skal tilbagebetale lønnen nå de opdager at du har været uhæderlig? Du skriver sort på hvidt at du vil lyve og sige at du har brugt december lønnen i god tro, og at du kun vil betale januar tilbage :D Det er sku komisk. Lad os høre hvordan det går når de kontakter dig eller du kontakter dem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

I mit sidste svar glemte jeg lige at påpege, at den eneste måde din tidligere arbejdsgiver kan gøre krav på pengene, er ved at anlægge en retssag mod dig. Og hvis du bare får mindstelønnen i DK, så kan du sætte minimum 9.000 kr yderligere ind på kontoen i sagsomkostninger, som skal betales til din arbejdsgiver. 

Eller sagt på en pæn måde, det bliver dyrt at låne penge på denne måde, rigtig dyrt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)