Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B / Wholesale spørgeskema til bachelorprojekt omhandlende kundeadfærd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle amino brugere

Jeg hedder Kenneth, og er ved at skrive mit bachelorprojekt, og i den forbindelse har jeg udarbejdet et spørgeskema, som handler om kundeadfærd i B2B branchen, navnligt elektronik branchen. Så jeg håber i vil tage jer 2-3 minutter på at besvare spørgsmålene.

Spørgsmålene er delt op i tre, således der er spørgsmål omhandlende datadrevet markedsføring, dernæst kunderejsen og til slut automation marketing. Der vil være uddybning af begreberne i spørgeskemaet løbende, hvis det er relevant at få ridset op for jer.

Det eneste krav jeg har er, at i enten er eller har været en del af branchen indenfor relativ kort tid siden, da jeg naturligvis søger et så repræsentativt billede som muligt. (Søger mindst 25+ besvarelser, men jo flere desto bedre)

Det er første oplæg jeg har herinde på Amino, så jeg er ikke sikker på, om dette er tilladt, men jeg håber det, da jeg ofte har haft gavn af bl.a. gode debatter herinde.

Link til spørgeskema kommer i kommentar:

I bestemmer selv, om i har lyst til at skrive en kommentar nedeunder til forbedringer/sparring, men det er absolut ikke et krav. Besvarelser på spørgeskemaet er mere end tilstrækkeligt for mig.

Tak for jeres tid og besvarelse.

God jul.

Mvh
Kenneth
Tilmeldt 23. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Link til spørgeskema: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=YUMLJ2XD9P9J
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)