Hej med jer! |
Formentlig ikke - Du kunne jo være et selskab med meget begrænset kapital og var der så noget alvorligt svigt - så var du uden for rækkevidde så formentlig ikke
vh John Hannover
Hej med jer! |
Formentlig ikke - Du kunne jo være et selskab med meget begrænset kapital og var der så noget alvorligt svigt - så var du uden for rækkevidde så formentlig ikke vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg ved ikke om du har tænk på forsikring af din bil, det er jo ikke sikker at give forsikringsselskab vil være med, når det er på offline grund eller ikke et sted du kan lukket af. var bare lige en tanke der slå slå mig da jeg så dit opslag. |
Det eneste jeg ikke har på plads, det er lokationen. Og om kunderne har tillid selvom det er hjemme på privatadressen. |
Tror desværre lokation er vigtigt, da mange nok vil være skræmt væk ved at komme til en baggård til et boligkompleks. Det at købe en bil er en større overvejelse, hvor tillid (og specielt manglen heraf) kan have utroligt meget at sige. Tror selv en billig lokation med en officielt udseende garage vil være bedre. |
Webmaster for Pladesmeden.com, Kantlister.dk & Bibus-sindby.dk
Bilkøb er tillidsag. Jeg vil ikke købe fra en "forhandler", som sælger "privat" (i mine øjne). Hvis du ikke har råd til lokaler, giver det et dårligt signal til købere, at der må være noget galt med dine forretninger. |
Bilkøb er ekstrem meget en tillidssag. |
I Frankrig Er der flere og flere som kun sælger via internet. |
Jeg har godt set at der er nogle som gør det i England. |